mamma kon het niet laten:

A

Anoniem

Guest

Vanochtend zette ik Stijn op de crèche achter een loopding en hij wandelde zo weg . Dus ik heb maar alvast zijn cadeautje gekocht . Dan pak ik ’m over een maandje wel weer in, haha...

Liefs

Heb ik ook gedaan met Lukas zijn cadeautje hoor! Dat hing al een week in de box en zijn echte cadeau (schommel en zandbak) stonden al maanden in de tuin...

En, wie keek er trotser vanochtend? Jij of hij?
Leuk cadeautje en zólang duurt het toch niet meer?

Geniet lekker verder!
Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

hé die heeft Ilse ook en ze loopt er ook mee weg.
Ze vind hem super!

Alleen worden wij af en toe moe van het weer omdraaien als ze gebotst is en het geluid van de popcorn (plop plop), maar hij is super leuk!

Jeske

precies over een maand, 7 september

Maar... nu heb ik dat ding uitgepakt (op kantoor ja) en het stuur draait bijna niet, hoort dat? Wie hebben er nog meer een CornPopper?

Ik geloof dat ik trotser keek, alhoewel die grote glimlach van Stijn er ook mocht zijn . Hij loopt alleen aan de hand en nooit langs de bank ofzo dus nu heeft ie lekker een wagentje om mee te crossen. Kan niet wachten om hem op te halen!

Hallo!

Tijs heeft dit autootje afgelopen vrijdag gekregen met zijn 1ste verjaardag en hij vind hem helemaal geweldig!!!! Hij werd erop gezet en werd met een grote glimlach rondgereden.
Want hij snapt het nog niet helemaal hoe hij het zelf kan doen hoor..haha.

Ik vind hem super en het stuur stuurt inderdaad niet echt maar volgens mij is dat ook de bedoeling anders zijn ze helemaal "koersloos"' haha.

gr. Daan mv Tijs

leuk autootje hoor, en wat maakt het ook uit. ze snappen het principe toch nog niet en nou kan hij er alvast van genieten. Kan hij mooi met zijn verjaardag showen wat hij er allemaal al mee kan.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan