Kian is momenteel echt een mamma-kindje aan het worden. Maar dus best wel extreem. Hij heeft het heel gezellig als ik er niet bij ben. Bij pappa, bij opa's en oma's, op de creche van de kerk...alles prima...tót ik in beeld kom. Dan is het meteen brullen! En als ik 'm dan vasthou dan klampt ie zich echt aan me vast. En geen pappa of oma die hem mag overnemen.
Als ik nu sochtends naar m'n werk ga is het echt hartverscheurend huilen. Ik leg 'm altijd bij pappa op bed met een fles pap en dan ga ik. Doen we altijd al zo. Maar als ie nu z'n fles op heeft en hij merkt dat ik er niet meer ben (ook al heb ik doei gezegd, gezoend,m gezwaaid) ... brullen dus. Daarna gaat het de hele dag goed, tot ik weer binnenkom ....
Op zich best schattig, maar ik weet niet of ik er nou zo heel blij mee ben.
Duurt dit lang?
Liefs Nelleke
Als ik nu sochtends naar m'n werk ga is het echt hartverscheurend huilen. Ik leg 'm altijd bij pappa op bed met een fles pap en dan ga ik. Doen we altijd al zo. Maar als ie nu z'n fles op heeft en hij merkt dat ik er niet meer ben (ook al heb ik doei gezegd, gezoend,m gezwaaid) ... brullen dus. Daarna gaat het de hele dag goed, tot ik weer binnenkom ....
Op zich best schattig, maar ik weet niet of ik er nou zo heel blij mee ben.
Duurt dit lang?
Liefs Nelleke