@mamma

Ik had ook problemen met het voorwiel. bij de supermarkt bleef dat ding overdwars staan, waardoor je niet meer verder kon rijden, dan moest je eerst het wiel rechtzetten.
Koop je een 4 of een 3 wieler?
Ik heb trouwens gehoord dat je met een winterband op de quinny dit probleem kan verhelpen. dat is een luchtband aan de voorkant i.p.v. zo;n hard wiel.
wagen vond ik makkelijk met inklappen. bugaboo vond ik een ramp.
Kleine tip: even naar een grote babyzaak gaan, en je nog eens laten adviseren en uitproberen.
Dan kan je daarna altijd nog op mp zoeken.
succes
 
Hey hoi!

Tja ik heb dus de Frog gehad.. en inderdaad het inklappen van de Bugaboo is nog best wel even een gedoe met dat getrek aan die hendeltjes.. beetje onhandig. Het grote voordeel vind ik weer, dat de kinderwagenbak van de Bugaboo erg ruim is, en aangezien we lange baby's hebben gehad tot nu toe hahaha.. is dat ook wel weer ideaal natuurlijk.

Inderdaad die winterband voor op de Quinny moet wel een uitkomst zijn!! Mijn schoonzus heeft ook een Buzz en vind hem prima.. alleen wil dus ook een ander voorwiel/all terrain wiel? Nougoed we zullen nog is wat gaan testen in de babyzaak, en dan net alsof doen alsof je een wil kopen he.. haha!

Nouja, als ik er uit ben, laat ik het je/jullie weten!!!!!!

Bedankt voor de tips!!!!!!!!

Groetjes mammma
 
Terug
Bovenaan