Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha wat leuk!
Heb wel gereageerd op t berichtje van faytje88 hoor....dus ik was al even aanwezig.
Hier helemaal niks. Helaas.
Sinds gister gaat t geestelijk wel wat beter. Misschien heeft die zonneschijn daar ook wat mee te maken gehad. Bedacht me dat ik afgelopen week echt ve binnen heb gezeten met die regen.
Maar goed....probeer me er op in te stellen dat t pas ergens in de loop van volgende week gaat gebeuren.
In t ergste geval zit ik volgend weekend ook nog zo, maar dat hoop ik toch niet.
Probeer ook niet te veel over die bevalling na te denken want ik merk dat ik daar vooral heel zenuwachtig van wordt.
Haha, had ik ff niet gezien, dacht t is zo stil.. ;-) Maar helaas alles nog rustig dus.. Ach, lang duren doet het niet meer, maar soms zou ik wel willen wanneer het nou eens door gaat zetten, al die valse weeën, niet fijn!
Ja dat is t rare....je kunt vanavond een kind hebben. Of er volgend weekend nog steeds zo bij zitten.
Vind dat psychisch best wel lastig.
Overigens is t bij mij al weer een paar dagen er rustig hoor. De voorweeen die ik vorige week had heb ik bijna niet meer.
Alleen snel harde buiken en af en toe steken. En de 'normale' kwaaltjes natuurlijk.
Hoe ver ben jij nou ook al weer? Ik kan t allemaal slecht onthouden hoor (sorry).
Zeker lastig, maar helaas hebben we geen keus en moeten we er maar mee dealen.. Ik voel nu ook niks meer dan af en toe een steekje en wat harde buiken maar niet meer van die voorweeën zoals gisternacht.
Ik was gister 38 weken, de 23e uitgerekend dus als het tegenzit loop ik nog 3 (!!) weken zo... Moet er niet aan denken! Maar goed, we zien het vanzelf.