Mamma3007

Ben benieuwd hoe het weekend is verlopen, voel je je al wat beter? Doet je kleine meisje het goed? Broertjes helemaal blij zeker? :)

Hier weer een nacht met voorweeën gehad, wilt dus nog niet doorzetten.. Geduld..... Pfffff ;-)

Hey hoi,

Ja t gaat elke dag een klein stukje beter met me.
Nachten zijn wel weer even wennen hoor. Maar wat is t leuk weer zo'n kleintje. Zo lief!! Echt genieten.
En de jongens zijn ook helemaal trots met d'r. Echt heel leuk!
Merk wel dat ik de bevalling toch redelijk traumatisch vond.
Moet t echt nog wel even een plekje geven. Maar ook dat heeft tijd nodig.

En jij nog steeds voorweeen dus? Jeetje wat spannend. Wanneer ben je nou precies 40 weken? Donderdag.
Hou je t wachten nog vol?

Nou denk maar aan mij....het kan van het ene op het andere moment beginnen hoor ;-).

Sterkte nog fftjes!
Je geduld wordt straks rijkelijk beloond!

Geloof ik direct, was geen appeltje eitje ook die bevalling! Heeft idd even tijd nodig om het allemaal te verwerken.. Als je maar lekker geniet van je kleine meisje, dan komt het met jou ook wel goed :) Leuk dat ze hun zusje zo leuk vinden! Zal voor hun ook een hele verandering zijn..

Ja helaas wel, ben het echt wel zat nu, maar zolang die kleine nog goed zit zal ik door moeten bikkelen. Donderdag weer op controle, ben Zaterdag uitgerekend. Ja idd bij jou was het nadat je 'gestript' bent gelijk prijs, had je ook niet verwacht waarschijnlijk.. Al liep je natuurlijk al wat overtijd. Ach ja, we gaan het zien... Zal vast nog even geduld moeten hebben denk ik zomaar, ga ik gewoon maar vanuit.. Valt het altijd mee! ;-)

Terug
Bovenaan