@mammaAnne

He hallo!

Ik las net dat je gisteren bij de gyn geweest bent en dat je kleine gedraaid is...
SUPER! gefeliciteerd!
Toevallig ben ik gisteren ook bij de gyn geweest. Ik dacht misschien hebben we elkaar wel toevallig gezien. Ik was daar ongeveer van 14u tot 14.45 en jij???

Bij mij was ook alles goed. De baarmoedermond was al verweken. De baby word nu geschat op 4100 gram. Ik hoop snel te bevallen, voor het weer formaat reus word.
De gyn heeft me gestript, maar helaas zonder resultaat....
Ik hoop zo dat de beeb snel komt!

Liefs,
Margo

Hey margo,

Ik moest gister op 9.30 dus hebben we elkaar niet gezien, heb wel even rondgekeken toen ik er zat en me afgevraagd of jij er misschien ook zou zitten (hahaha) Hoezo veel met dit forum bezig.

Jammer dat het stippen geen effect heeft gehad, hoop voor jou dat je niet te lang overtijd gaat lopen!!

Groetjes Anne

Hoi Anne

Ik keek dus ook of ik jou toevallig zag zitten... Maar eigenlijk is dat stom, want het grootste deel van wat daar zit is een hoogzwangere vrouw, dus waar kijk je dan naar??!!
Weet verder niet hoe je eruit ziet enzo....

Wie weet zijn we elkaar allang een keer tegen gekomen. Ik moet nu aankomende donderdag weer en jij?

Het strippen heeft helaas geen effect gehad. Wel veel voorweeen en bloedverlies. Ben inmiddels ook de slijmprop verloren.
De baarmoeder is wel verstreken, maar ik had nog geen ontsluiting. Als er aankomende donderdag nog niets gebeurd is dan gaan ze verder kijken naar wat de mogelijkheden zijn, want deze UK is nu alweer 4100 gram....

Groetjes!
Margo
mv Stefan en 40.3 zwanger

Hallo Margo,

ik las net ergens dat je vandaag ingeleid gaat worden (super spannend)

OOO nou ik wil je succes wensen met de bavalling, dat alles maar voorspoedig mag verlopen!!

Groetjes Anne
mv Levi en ??? nog 3 wk

Hey Margo,

Ik hoop voor je dat je al bevallen bent anders loop je behoorlijk overtijd!!
maar als je nog niet bevallen bent, kan ik je donderdag tegenkomen ( moet om 9.10 bij de gyn zijn)

Groetjes Anne
mv Levi en ????26mrt09

Hoi MammaAnne

Elders op deze site had ik een topic geplaatst met een update.

Ik ben nog steeds niet bevallen en lop inderdaad behoorlijk over tijd. Ben zaterdag 42 weken.
ik moet ook donderdag naar de GYN (10.40) dus ik hoop dat jij dan al weer weg bent haha. Anders loopt jouw afspraak wel heel erg uit.

Als er donderdag aan mijn situatie niets veranderd is, word er een afspraak gemaakt voor een KS. Daar zit ik niet op te wachten, dus ik hoop op een wonder vanavond of morgen..

Groetjes!

Hey Margo,

nee dan hoop ik ook niet dat ik je tegen kom, niet voor mij en niet voor jou!! Ik hoop dat je inderdaad dan al op een natuurlijke manier bent bevallen!!

Groetjes Anne  

Terug
Bovenaan