@mammieloe

A

Anoniem

Guest
Hai meid,

Hoe gaat het met je? Ik zag op het lijstje dat gister je NOD had......Zijn de rode duivels weg gebleven?

Ik duim voor je!! *********

p.s. Volgens mij hadden Josh en Roxanne ook hun NOD maar daar lees ik niet zoveel van dus ik ben ook bij hun erg benieuwd hoe het ervoor staat.

Liefs Lynn

Hi Lynn30,

Klopt, gisteren was mijn NOD. Tot nu toe zijn de rode duivels weggebleven. Nog geen test gedaan, maar wel vage klachten/symptomen (misselijk, moe, pijnlijke borsten, rommelende darmen enz enz). Maar....... omdat het mijn eerste ronde is, verwacht ik er niet al te veel van...

Voor mijn pil was ik altijd heel regelmatig ongi. Dus voor het gemak heb ik mijn cyclus gebruikt van voor mijn pil (waar ik 5 maanden geleden weer mee was begonnen wegens omstandigheden) genomen en dat doorberekend.

Ik wacht deze week nog af en als ik tegen het weekend nog geen rode duivels heb ga ik maar eens testen...We shall see..

Hoe gaat het met jou? Ik las dat je je anders voelde, hoe gaat het nu? Wanneer mag/kan/ga je testen?

Liefs

Hai meid,

Wat spannend! Ik snap dat je nog even wacht, ik vind het knap van je hoor! Ik hoop het echt, dat die vervloekte duivels weg blijven ook al is het ronde 1! You never know......Succes!

Ik voel me nog steeds anders dan alle voorgaande rondes maar ja....Ik ben bang dat ik me weer van alles inbeeld dus ik ga maar nergens vanuit. Scheelt weer een teleurstelling! Ik kan a.s maandag testen, ik weet niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik vorige maand overtijd was dus ik heb 'm maar op 03-11 gezet maar bij een normale cyclus zou dat maandag zijn. Ik heb rommeltjes in m'n buik en steken in m'n borsten (die echt zeer doen) maar ja....zegt ook niet veel, kan ook aankomende ongi zijn. We wachten af!

Succes! Ik duim voor je! Liefs Lynn.

Die rommeltjes en steken heb ik al 2 weken. Net alsof ik naar de toilet moet of ongi moet worden. Heel vervelend... Voor de rest heb ik elke dag wel wat anders. Steken in mijn borsten, pijn in mijn onderrug, pijnlijke tepels, steken in mijn lies, moe (dagelijks), honger (zelfs als ik net een flink bord stamppot op heb), misselijk met vlagen, duizelingen met vlagen... ik hou me zelf maar voor dat het allemaal met ontpillen te maken heeft (en voor alles heb ik weer een "verklaring"), want als ik denk dat het nu al raak is, is het meteen zo'n teleurstelling als het dus niet zo is. Ik wacht het nog even af tot het weekend en dan ga ik testen.

Ooooooh wat spannend Lynn!
Ik hoop echt dat het nu allemaal echt is. Je voelt het zelf het beste, en als je je anders voelt, dan zal dat toch echt wel.

Misschien heel persoonlijk, maar je bent in ronde 14. Je zit niet in de medische molen he?

Knuffel!

Ik ga heel hard voor je duimen lieverd!! Ik hoop het zoooo!! Er lijkt me niets mooiers dan dat! Wat duurt dat wachten lang hé? Ik heb normaal gesproken echt bergen geduld maar in deze zaak niet! ;-)

We zitten indd in de 14de ronde en nee, we zitten niet in de medische molen. Vanwege omstandigheden (die ik liever privé houd) hebben wij gekozen om in Januari eens naar de huisarts te gaan. Hopelijk is dat niet nodig en mogen we in 2011 nog in blijde verwachting zijn.

Succes!! Liefs en een knuff Lynn

Ik hoop dat je dat bespaard blijft meid! En dat je je deze maand gelukkig mag prijzen met een positieve test!!!
Ik duim ook voor jou! Ik gun het je ook zooo!!

Erg he dat wachten :-s
Ik ben normaal gesproken ook wel erg geduldig en tot nu toe gaat het op zich nog wel, maar het liefst doe ik nu toch wel even een test... :-D

Terug
Bovenaan