Man 12 jaar geleden een vasectomie gehad en nu terug zwanger van de 3e ?!

<p>Na 2 zwangerschappen en een “ koningswens” op 1,5 jaar in leeftijdsverschil. Waren wij klaar met kinderen krijgen daar ik toch 9 maanden dagelijks braakte en bekkeninstabiliteit had .</p><p>Kort nadat ik bevallen was van mijn jongste, 12 jaar geleden liet mijn man zich helpen dmv. Zaadleiders die doorgebrand werden. Allemaal in orde ook op controle nadien. </p><p> </p><p>Paar weken geleden doen mijn borsten pijn, heb ik veel buikpijn, steekjes in mijn buik en na 2 zwangerschappen ken je het gevoel al wel. Maar dit is onmogelijk toch? </p><p>Morgen ga ik een test doen, vandaag in huis gehaald maar 10 jaren geleden werd er altijd gezegd de test enkel met ochtend urine te doen, maakt dat het verschil ? </p><p>Wie kent er gezinnen die ondanks de sterilisatie van de man toch jaren nadien zwanger werden? </p><p>Of heeft deze ervaring zelf?</p><p>Als de sterilisatie al niet meer veilig is wat dan qua voorbehoedsmiddel? </p>

Woww jeetje! Wel even schrikken, maar je weet het niet. Eerst de test maar doen! Dat je nog kunt wachten met testen. Ochtenurine werkt het best, maar je kunt het ook later op de dag doen. Ik heb het in de middag gedaan.
Staan jullie wel open voor een eventueel kindje mocht het zo zijn?

We staan wel open voor een 3e kindje met 13 jaren leeftijdsverschil. Tis even aanpassen en terug in de luiers en terug je vrijheid kwijt waar we nu net aan gewoon waren. 
Maar geeft ook een bepaalde touch eraan denk ik of voel ik. 
Vooral onze dochter van bijna 14 jaar vindt het een leuk idee. Zij krijgt dan een nieuwe kamer! 

Terug
Bovenaan