Man baan kwijt.....

A

Anoniem

Guest
Tja het is vandaag echt bevestigd dat het bedrijf waar mijn man werkt failliet is. Nu moet hij wachten tot een officiele brief en dan kan hij pas een uitkering aanvragen. Wel al volop aan het solliciteren, maar ja eer dat je een baan hebt....
Normaal zit je hier al niet op te wachten, maar nu natuurlijk helemaal niet.

Ben dus even misschien niet zo enthousiast met reageren, maar zit er even doorheen...

groetjes Maris

jemig mariska dat is zeker goed kl#^#te!!
ik hoop vn harte dat je man snel weer een baan vindt,ik weet nie in welke bedrijfstak hij werkzaam is maar hopelijk komt er snel iets op zijn/jullie pad!

doe kalm aan!!groetjes en een dikke knuffel

jemig mariska dat is klote zeg.

dat kan je niet gebruiken,nou hoop dat je man snel een andere baan vind.

succes meid

gr petra

Hey meiske....

SHIT K*T KL**E en nog meer woorden. Maar goe heb je niets aan Misschien wel aan mijn knuffeltje?

Liefs Saskia

He, wat klote zeg!!! Dat kun je nu niet hebben, vervelend zo net voor de bevalling!!!

Ik hoop dat hij snel een nieuwe baan heeft!!! Sterkte!!

Groetjes Martine

Hey Maris,

had je op MSN al gesproken, maar doe het hier nog een x: Wat ontzettend klote nou zeg!! Tuurlijk zit je hier niet op te wachten, en nu helemaal niet, met een kleintje op komst!
Ik hoop dat je man gauw een baan heeft, en dat het bedrijf waar hij werkzaam was iig opschiet met de brief die hij nodig heeft voor WW aan te vragen.

Meid, pas goed op jezelf! Dikke knuffel van ons!

Hoi!
Shit zeg, dat is balen, en geen goed nieuws nee..
Hier merken we ook wel dat er minder werk ligt momenteel hoor!
Patrick is meer thuis, al komt dat nu met de verbouwing goed uit..
Er gaat alleen heel veel geld uit, en niet werken met een eigen bedrijf betekent ook geen inkomen..

Gelukkig kunnen we het opvangen en komt er af en toe wel een klus langs..
Toch is het een onzeker iets!
Ik wens jullie er succes mee, en idd hopelijk vind hij snel weer iets!
Maar wat zoekt hij precies?
Gr Rina

Hoi Maris

Wat een klote nieuws zeg.
Kan je inderdaad er nu helemaal niet bij hebben, bah!
Hoop echt dat hij snel weer wat anders heeft en jij je daar niet meer druk om hoeft te maken want
je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd!
Sterkte en laat je niet gek maken hoor, komt echt wel weer goed.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan