man begint te twijfelen wie herkent dit??

A

Anoniem

Guest
Dat de spiraal eruit gaat dat is zeker daar staan we ook allebei achter. Maar nu begint mijn man ineens te twijfelen over een 3e kindje. We hebben een eigen dochter en een pleegdochter en hij twijfeld isneens of een derde hem niet te druk word. Ik heb van binnen zoiets van man je werkt 40 uur in de week en ik ben thuis waar maak je je zorgen om. hoe denken jullie hierover?

groetjes nancy

ik denk dat mannen sneller twijfelen! wij gaan voor een 4e kindje en het eerste wat hij zei was oow nee die nachten!! maar hij wil het wel heel graag, hij zat ook met de drukte maar weet nu wel dat dat er nu eenmaal bij hoort!

ik denk ook dat het erg persoonlijk is, mijn man werkt ook 40 a 50 uur in de week maar vind het wel heerlijk met

de kids thuis! en die drukte went snel!!! als ze naar school gaan vind ik het helemaal niet druk!! hihi
(verstuurde de ander te snel!)

Zodra je een keus gemaakt hebt, ga je toch vaak twijfelen of dat dan wel de goede keus was. Het besef dringt dan pas door. Logisch dus dat hij nu gaat twijfelen. Beetje met hem meevoelen, maar lekker bij jullie besluit blijven.

Oh ja, kijk niet raar op dat als je straks zwanger bent dat hij, en misschien jijzelf ook wel, weer begint te twijfelen.Deden mijn man en ik ook, maar we zijn heel blij met straks 3 kids.

Ik wil al een hele poos gaan voor nummer 2. Heb mijn vriend nu eindelijk zo ver en nu ga ik zelf een beetje twijfelen. MAAR ik blijf bij 'ons' besluit. Twijfelen hoort er bij! Maar hét perfecte moment / dé perfecte situatie bestaat niet! Je wilt altijd wel een andere baan, vast contract, meer salaris, een groter huis, etc., etc. Maar zonder al dat komt het ook wel goed! Kijk maar om je heen. Als al die anderen het ook kunnen, kunnen jij en je man het toch zeker ook! Dat is inmiddels mijn 'levensmotto' ongeveer geworden!

Terug
Bovenaan