man eind maart naar londen???

hey meiden

ff een dilemma

eind maart gaat mijn man zn zaak naar londen toe voor een weekend. 11 april ben ik uitgerekend...

zouden jullie je man laten gaan? of zou je hem liever thuis willen houden?

t voelt een beetje tegenstrijdig nu.
wil hem dat geluk niet ontnemen aangezien hij elk jaar mee gaat op zakenreis
maar aan de andere kant: tis 2 weken voor de uitgerekende datum. misschien komt onze kleine wel eerder? lig ik dan in mn weeen terwijl hij in londen zit!

liefs, do

Tja, zeker een dilemma! Ik zou er goed met hem over hebben hoe jij erover denkt en dan samen bespreken of het niet verstandig is dat hij een jaar overslaat.

Ik weet niet of ik mijn man zou laten gaan dan het is zo kort dag he.

Succes.

Liefs RH

Mijn man zou eigenlijk over 2 weken op uitzending gaan. Voor 4 maanden. Gelukkig hebben ze dit kunnen omzetten, hij moet nog wel in 2012. Maar gelukkig niet wanneer onze kleine man komt. Soms loopt het niet zoals je wilt. Begrijpelijk dat het lastig voor je is. Sterkte!!

ja mijn man heeft zoiets van: ik ben binnen 5 uur weer thuis, mochten de weeen beginnen.
en ik heb eerlijk gezegd aan de ene kant ook ziets van: ga lekker! ik gun het hem echt. hij knapt er ook elk jaar weer van op. zo'n weekend met de boys.
aan de andere kant: ik weet niet hoe alles gaat verlopen. ivm die bekkeninstabiliteit enz.
heb nog wel 2 meiden hier en een huishouden en als ik op klappen sta en heel veel pijn heb, kan ik zijn hulp zoveel mogenlijk gebruiken natuurlijk.

t moet volgende week ingevuld worden, of hij mee gaat of niet.
vind het heel moeilijk. een misschien kan niet want er moet uiteraard geboekt worden.

we denken nog ff verder :D

liefs, do

Lastig zeg! Denk zelf dat je zijn hulp op dat moment hard nodig hebt, gewoon met de dagelijkse dingen inderdaad. Ben blij dat ik niet voor die beslissing sta.. :)
Liefs

Inderdaad volg je hart! ik denk persoonlijk dat ik hem wel zou laten gaan en hopen dat de bevalling pas komt als hij weer terug is. wel fijn is dat hij er binnen korte tijd wel kan zijn mocht het toch beginnen...
succes!!

Terug
Bovenaan