<p>Hallo mede ouders,</p><p>mijn zoontje is inmiddels alweer bijna 21 maande , wat gaat de tijd toch snel. <br />mijn man en ik zitten qua opvoeding fijn op 1 lijn, echter over 1 ding hebben we de laatste tijd weleens discussie en vind het lastig. Want doe ik het inderdaad verkeerd? <br />mijn man vindt dat ik te snel toegeef aan mijn zoontje en dat hij daardoor precies weet bij wie hij moet zijn. Ik denk daar anders over, ik geef niet toe, maar geef hem wel de kans om te laten zien wat hij wilt en soms loop ik inderdaad 2x met hem mee. Een paar voorbeelden: </p><p>- we gaan weleens op stap naar het winkelcentrum wat om de hoek zit, dus de buggy gaat dan niet altijd mee. Soms gaat mijn zoontje dan stilstaan voor mij dat hij opgetild wilt worden. Ik vind dat niet erg, maar mijn man vindt dat hij zelf kan lopen en dat ik gewoon nee moet zeggen. Moet ik dan een hele heisa gaan maken met mijn zoontje? <br />- hij wilt soms op de tablet. Vinden we niet erg, want zeker rondom etenstijd heeft hij dat wel ff nodig zodat we kunnen koken. Hij is ziek geweest en heeft toen wat meer op de tablet gezeten, dus nu wil hij vaak de tablet hebben, want niet mag van ons. Hij komt dan mijn handje halen en wil dat ik meeloop naar de kast waar dr tablet instaat. Prima, ik loop wel even mee en zeg daar dan dat het niet mag </p><p>dit zijn enkele voorbeelden. Ik vind het lastig. Pak ik het inderdaad verkeerd aan? Ik wil niet altijd alleen maar nee tegen mijn kindje zeggen, maar hem ook de kans geven om hem mij te laten zien wat hij bijv. wilt</p>