<p style="text-align: right;">Hallo allemaal, </p><p>Ik schrijf dit om het even van mij af te kunnen schrijven, en misschien ook wel om wat herkenbare verhalen en/of tips te vinden. </p><p>Momenteel ben ik bijna 35 weken zwanger van mijn 3e kindje. Ik ben 7 jaar samen met mijn man en ben er op kerstavond achter gekomen dat hij verliefd is op een ander. Het ergste is nog wel dat ik dat via een ander hoorde. Op dat moment stortte mijn wereld echt in, ik had het gevoel in een film te leven. In eerste instantie ontkende mijn man het, later gaf hij toch toe en diezelfde avond is hij nog naar haar toe gegaan terwijl hij zogenaamd een rondje ging rijden.. Hij had van alles kunnen doen op dat moment, maar naar haar toe gaan was wel het ergste en deed me heel veel pijn. Ik denk dat ik die nacht misschien 2 uur geslapen heb.</p><p>Ik heb hem voor de keuze gesteld, zij of ik. En schokkend genoeg koos hij nog voor haar ook. Volgens hem speelde het op dat moment 4 weken. Maar hoe geef je 7 jaar een relatie en 3 kinderen op voor 4 weken? Ik geloof hem niet en vertrouw hem niet meer. Nu leven we al een week of 5 samen in huis als 2 vreemden. De scheiding is in gang gezet. Hij toont amper nog interesse in mijn zwangerschap en doet alsof er niets aan de hand is..</p>