man in buitenland

Hoi mijn man is al gedurende de hele zwangerschap in het buitenland. Hij komt pas een paar maanden na de bevalling weer naar nederland. Lang verhaal maar het kan helaas niet anders. We balen er wel van. Soms is t Dus wel n beetje pittig. Nu vraag ik me af of er vrouwen op t forum zijn die het ook "alleen" doen en hoe zij dit ervaren en of iemand weet hoe je nu weet dat je nu echt gaat bevallen en Dus weet dat t tijd wordt om versterking te gaan bellen :)

dat is ook niet leuk zeg dat hij er niet bij is bij mijn eerste zat mijn vriend voor het grootste deel in het buitenland hij is geloof ik in het totaal een week of 5 thuis geweest gelukkig had ik veel hulp van familie

dat lijkt me moeilijk om al het geluk van zwanger zijn zonder hem te kunnen delen.hij zal natuurlijk ook wel balen.. ik hoop dat je fijne familie/vrienden heb die je nu steunen. Veel succes!

Familie is heel enthousiast en gelukkig vindt mijn man het ook geen probleem als ik alllllleeeeee nieuwe babyspullen via Skype laat zien. Het is nog echt geinteresseerd ook. Maar t is natuurlijk niet ideaal. Maar Ja. C est la vie...

Terug
Bovenaan