Man kan moeilijk presteren met een belading...

A

Anoniem

Guest
Okee, nu zijn we voor het eerst heel gericht bezig met een berekening van internet. Ovulatietesten gaan ons nog iets te ver dus vandaar dat wij het zo proberen...

Gisteren was het zover...............helaas niet "goed" afgelopen, hij zei; je kan het me voortaan beter niet laten weten want het "moeten" zorgt er nu juist voor dat het niet lukt....

Verdorie................wat een gedoe allemaal........wist niet dat dit zo,n belading zou hebben. Ik heb het zelf ook als zeer ongemakkelijk ervaren........hé. Vanavond maar weer proberen maar als dit voor ons nou echt niet werkt, wat dan?

xxxxxxxxxxxxx mij

Jammer zeg. Misschien zelf berekenen en het hem niet vertellen. Als hij zich niet ongemakkelijk voelt gaat het bij jou misschien wel beter!?
Succes meid!

Heey meid,

Ook ik vertel het niet aan mn hubbie wanneer ik mn eitje heb. (al heeft hij het echt wel in de gaten, ineens zo vaak klussen hihi) Heb gelukkig nog nooit het probleem gehad dat het niet wou lukken bij hem. Bij mij wel, maar ik hoef gelukkig niet klaar te komen om zwanger te raken hihi! Misschien zou je hem eens kunnen verleiden zodat het niet alleen een must is maar jullie er ook wat romantiek bij hebben.

Succes!!
Liefs ciomama

Heey,

Wij zijn deze maand ook voor het eerst gericht bezig met berekening van babybytes.. Ik wil het eerst zo proberen voordat we gaan starten met ovutesten etc. We zitten nog maar in ronde 3, en hebben geen haast. Ik heb het deze maand wel vertelt aan mijn vriend, maar ook hij vindt het vervelend dat het op bepaalde dagen 'moet'. Zaterdag is 'de dag' haha. Toch heb ik besloten om er niet teveel druk op te leggen bij hem. Als het deze maand niet lukt, gaan we gewoon vrolijk verder!

hej, dit probleem ken ik ook. Je kunt er beter niets over zeggen dit vinden ze erg vervelend. Want wanneer iets moet .. dan willen/kunnen ze niet. Ik schrijf het op de kalender met kleine stipjes of kruisjes of hartjes.. als hij het wil zien kan hij het zien en zo niet then so be it! Ook is me verteld als je er meer druk op legt bij je zelf dat het ook niet echt sneller gaat. Probeer de lol er in te houden..(zelf vind ik dat ook moeilijk) hopelijk lukt jullie dat suc6!

Doordat ik dus echo's kreeg en een spuit moest zetten voor een eisprong, wist bij mij manlief altijd wel wanneer het moest. De eerste keren hadden we er ook echt wel moeite mee. Later hebben we er gewoon een spelletje van gemaakt en ik moet zeggen, massages zijn een prima voorspel geweest bij ons. Het is natuurlijk fijner als je een spontane vrijpartij hebt, maar met een beetje fantasie is er van de verplichte nummertjes ook wel wat te maken. Heel veel succes in ieder geval.

Liefs Supertje

Ik vertel het ook niet tegen mijn vriend, want hij zou zich ook erg storen als er druk op ligt. En de kans is groot dat het dan inderdaad niet zou lukken.

Hey meid,

Vervelend voor jullie.. Mocht hij er echt moeite mee houden inderdaad niet te veel vertellen over de eisprong. Ik heb het zelf soms ook wel.. dat juist het feit dat het die dag kan/moet er voor zorgt dat ik minder zin heb (spanning?) Voor mannen is het natuurlijk nog meer van belang aangezien zij moeten presteren.
Hoop dat je het minder beladen kunt maken/houden en met plezier kunt klussen.
Mocht het niet lukken (voor jullie beide) dan misschien geen berekeningen maken/eisprong spotten en om de dag (zoveel mogelijk) sexen.

Misschien (sorry ik kan het niet laten ;-) het stringetje zonder kruis uit de kast halen?

Alle gekheid op een stokje.. sterkte ermee meis!
Veel liefs Lisette

Terug
Bovenaan