man moet het ontgelden door mijn hormonen...

Tjee, meiden, klinkt dit bekend?
Door de hormonen ben ik vaak emo... Moet huilen om de kleinste dingen en wordt vaak aan moeilijk en verdrietige periodes in mijn leven herinnerd, zoals het overlijden van mijn moeder. Voor mijn vriend is het vaak een raadsel waarom ik nu weer aan het huilen ben. Het duurt dan ook altijd ff voordat ik mijn tranen kan wegslikken en kan uitleggen waarom ik nu weer huil...
Maar dat is nog niet het ergste... Soms ben ik gewoon een echte bitch! Heel snel geiriteerd, niets gaat snel genoeg en mijn vriend reageert niet hoe ik het zou willen :-s pffffff... So not me! Ken mezelf af en toe niet eens meer... Kan me ook niet herinneren dat ik bij mijn vorige zwangerschappen zo was (maar kan best dat ik dat verdrongen heb).
Hoop dat mijn hormonen snel een beetje tot rust komen.

Liefs,

klinkt idd bekend, mijn man heeft ook veel te verduren!

vandaag op het werk ook aangegeven bij mijn baas dat ik het niet trek om 38 uur te werken en voor 2 te werken en dat er een oplossing moet komen voor het personeelstekort. nou dat ging ook met veel huilen wat echt niks voor mij is...

hopen dat ik de hormonen snel weer onder controle heb.

Ik heb het ook, kan zijn hoofd er soms wel af trekken, van snap je het nou nog niet hihihihi
Gelukkig zeg ik het tegen en meestal en ik voel al eigenlijk bij het begin van de dag of ik happy/ emo of chaggie ben. En kan hij er rekening mee houden, ik probeer wel tot 10 te tellen maar lukt nu vrij moeilijk.
Mijn vriend zegt wel dat hij het fijn vindt dat ik het van te voren aangeef hoe ik me voel, zodat hij er rekening mee houdt met bijvoorbeel mij grotendeels met rust te laten als ik chaggie ben.

Terug
Bovenaan