man naar italie

Hoi hoi,

Krijgt mijn man vorige week te horen dat hij een paar dagen naar italie moet voor zijn werk volgende week...ben dan 35 weken en vindt het zelf nog niet zo'n probleem maar hij vindt het vreselijk..is zoo bang dat de beeb al komt (onze eerste was een week te vroeg..) Ik ga lekker een paar dagen naar mn ouders (die wonen in het noorden lekker buitenaf) en vermaak me dus wel maar hoe kan ik hem geruststellen? ) Hoe doen jullie mannen dat met hun werk rondom de uitgerekende datum??

Liefs,Marcia mv Puck en 33,4 w zwanger

Hoi Marcia,
In principe mag je man weigeren hè? Volgens mij hoeft hij vanaf 7 maanden niet meer ver weg voor zijn werk, hoe het precies zit weet ik niet hoor maar weet wel dat hij het niet hoeft te doen.
Mijn man werkt gelukkig in Nederland maar zit wel eens wat verder weg. Ik hoop maar dat hij rond de bevalling niet al te ver weg zit. En dan is het nog niet meer dan 2 uur rijden hoor.
Succes groetjes Macka

He Macka,

Ja idd als hij echt niet wil gaan hoeft ie ook niet hoor. Het probleem is dat er een super interessante en belangrijke beurs is die hij eigenlijk niet wil missen..Het is alleen een beetje een rottijd he.

Liefs, Marcia

Hey Marcia,

Zit je man toevallig in de verlichting
Mijn familie en wij wel en gaan ook (de familie ) naar Italie.
Ik wens je succes ik kan begrijpen dat je daar nu niet op zit te wachten

dikke x Karin

Mijn man gaat binnen nu en 2 weken weer voor 4 weken weg voor zn werk. Hij vaart dus ik ben gewend dat hij weg is. Als hij geluk heeft is hij begin maart thuis (als ik 38 weken ben) Ik heb me hier de vorige zwangerschap heel druk om gemaakt, maar daar heb ik nu geen zin in, het helpt toch niet. Toen was ik 2 weken te laat en daar reken ik nu ook weer op dus dan is hij ruim op tijd!

Natuurlijk is het wel eens spannend helemaal als je voorweeën krijgt. Moet er niet aan denken om zonder hem en met mn moeder te bevallen!

Sterkte en hij is vast op tijd weer terug! En anders is hij van Italië ook snel weer thuis toch?!

Groetjes

Ik denk dat jullie je gevoel moeten volgen. Als hij zich er tzt niet happy bij voelt: niet gaan. Maar is lastig, begrijp ik!

Wij hebben eind februari nog een weekje Oostenrijk gepland met de hele familie, als ik me goed voel gaan we mee. Ben dan 35 weken zwanger. Ga niet veel doen behalve boekjes lezen, slapen, eten en zwemmen. Maxi Cosy en ziekenhuistas gaan dan zeker mee, naast het briefje met de gegevens van het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Maar goed, we kijken half februari wel. Zou wel wat zijn, geboren in Oostenrijk!

Groetjes Janneke

Ik kan me voorstellen dat je dit niet echt fijn vindt. Mijn man werkt gewoon in NL, maar moet regelmatig voor zijn werk richting de Botlek (wonen zelf in N-Brabant). Op zich is het maar een uurtje rijden, maar hij hoeft van zijn baas niet meer ver weg. Hij zit nu op projecten die max. een half uurtje rijden zijn.
Wat je moet doen, is gewoon je gevoel volgen. Vind je het echt niet fijn, dan valt er misschien nog wel iets te regelen...

Terug
Bovenaan