Man op uitzending?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

We hebben een zoontje van 9mnd en ik ben nu inmiddels ook weer 20wkn zwanger.
Mijn man is momenteel op uitzending. Zijn er nog meer moeder die een man op uitzending hebben? Die van mij komt hopelijk over een maand terug. Hij is dan  bijna 5  maanden weg geweest.

Groetjes Jacqueline

Ik kan hier niet over meepraten, maar wil je wel laten weten dat ik veel respect voor je heb, een kleine en weer zwanger en dan toch ook alleen.... Knap hoor!
Fijn dat je man weer snel thuiskomt!
groetjes,
Ruth

Toen ik net zwanger was ging mijn vriend ook op uitzending
Hij is ongeveer 4,5maand weg geweest
Dit is ons eerste kindje en toen mijn vriend terug was van uitzending hebben we een 3d echo laten maken ik was toen geloof ik 26weken zwanger
Aangezien een uitzending voor het thuisfront sowieso zwaar is,is dat het helemaal in jou situatie!
Hoop voor je dat je man snel thuis komt en dat jullie nog lekker samen  van de zwangerschap kunnen genieten!

Hallo

Ik heb geen vriend die op uitzendig is en ook nog niet meegemaakt.
Ik weet wel dat het kan gebeuren  over een jaartje.

Ik wilde je daarom ook laten weten veel respect voor je te hebben.

Groeten

Diarich

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden!
We hebben er natuurlijk zelf voor gekozen om te proberen zwanger te worden voor zijn uitzending, maar leuk is anders. Met de zwangerschap zelf gaat het goed, ik vind het vooral  zwaar dat ie zoveel van onze zoon mist. Hij ging weg toen kevin 5 en halve maand was.  Kevin is inmiddels 9 mdn dus hij heeft zo veel gemist. Gelukkig zal Kevin hier later niet veel meer van weten.
Heb vandaag ook mijn 20wkn eggo gehad. Alles was goed! En om de dag helemaal goed te maken belde mijn vriend tijdens de eggo op. Mijn dag kan niet meer stuk!

Goed weekeinde iedereen.
  Liefs Jac

Hoi hoi,

Ken het niet hoe dat voelt maar lijkt me best zwaar hoor!!!
Knap hoe je hier mee omgaat!!!
En wat leuk dat die net belde onder je echo dan was die er toch een beetje bij!!!
Hele goed zwangerschap nog en hopelijk komt die snel weer thuis!!!

Liefs sandy

Op welke kazerne  zit  je man misschien zitten onze mannen wel op dezelfde kazerne

Groetje mij

quote: Mama_1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2007 19:37:22'));

Op welke kazerne  zit  je man misschien zitten onze mannen wel op dezelfde kazerne

Groetje mij

Hoi Mama_1982,

Mijn man zit in t'Harde gelegerd, en die van jouw dan?

Groetjes jacqueline

Terug
Bovenaan