man op zee

hallo allemaal,

wie van jullie moet nog meer de zwangerschap alleen doen omdat man of vriend door zijn werk veel van huis is.
hoe beleven jullie dit?
mijn man is kapitein en vaart over de hele wereld.
normaal gesproken is hij 4 maand weg en dan 3 maanden thuis.
ik vind het verschrikkelijk, maar komt ook omdat ik me echt niet lekker voel.
ik ben nu bijna 13 weken zwanger waarvan hij er nu al weer 3 weg is.
gelukkig komt ie nu begin januari thuis en gaat dan op zoek naar ander werk.
maar zal wel niet zo snel gaan dus gaat ie begin februarie al weer weg om dan half april thuis te komen, is ie net 4 weken voor de uitgerekende datum thuis.
ben benieuwd wie van jullie ook in zo n soort gelijke situatiie zit en hoe je het beleefd.

                                                                            groetjes jalyssa
 
hee,

Jeetje dat is echt niet fijn, al helemaal niet in deze periode.
Mijn vriend werkt vedel in het buitenland maar is max 10 dagen achter elkaar weg. En zelf dat vind ik al lang.....
In het begin van mijn zwangerschap is hij ook heel veel weg geweest, daar had ik het toen wel moeilijk mee, is was zo erg moe, en alles kwam alleen op mij neer. We hebben ook nog een dochter van 4 in huis rond lopen en 2 honden, (waarvan 1 van 11 maanden).
Nu is hij wat minder vaak weg, toevallig volgende week weer, maar dat is een midweek, echt helemaal niet vergelijkbaar met jou man.
Is is rond je uitgerekende datum wel thuis??? Dat zou ik wel heel erg belangrijk vinden.
Goh, wat een eng idee eigenlijk, dat als er iets is dat ie dan zo ver weg is en niet meteen kan komen. Gelukig werkt mijn vriend (meestal) allen binnen europa. en kan zo met het vliegtuig terug komen als het moet.

Nou,heel veel succes meid. en ik hoop dat hi snel ander werk vind, want dit is niks zo.

Liefs, Ris 31w2d
 
hallo ris...

...bedankt voor je reactie, kan me in jou situatie het ook goed voorstellen hoor dat je een paar dagen al lang genoeg vind.
als mijn man verlof heeft en hij moet dan ook een midweek weg voor medische cursus vind ik die dagen ook al heel lang.
succes verder met je zwangerschap...

                                                                                                .............groetjes
 
Terug
Bovenaan