man vaak weg van huis.

lieve allemaal,

Mijn man werkt op een groot containerschip en is dus steeds 6 weken weg en 6 weken thuis. Zijn er hier meer vrouwen in zo n soort situatie?

Ik merk dat ik nu ik zwanger ben, het er toch wel erg moeilijk mee heb. Gelukkig is mijn man bij de zwangerschapstest geweest en bij de eerste echo. Maar hij is nu al 5 weken weg, en ik heb het idee dat hij zoveel mist. ik ben nu 16 weken weken zwanger, en mijn buik is de afgelopen 5 weken behoorlijk gegroeid.

volgende week mag ik hem weer ophalen op schiphol! ik heb er nu al zin in, dan kan ik mijn mooie buikje laten zien.

liefs mij
 
Ik ben mama van 2 kinderen en zwanger van de derde en mijn man vaart ook (schema van 4 weken). Ik vind het te doen, maar het is wel zwaar. Helemaal nu de kinderen wat groter worden en ze het erg vervelend vinden dat hij weg is. En op het laatst van de zwangerschappen vond ik het heel vervelend. Vooral bij de eeste toen ik al vanaf 36 weken zat te stressen dat hij er niet was en de baby elk moment geboren kon worden...(hij kwam pas met 42 weken) en als je over tijd loopt is het ook heel vervelend dat de papa snel na de geboorte weg moet (bij de eerste naar 3 weken en bij de 2de na 10 dagen)
Maar daar staan weer 4 hele weken thuis tegenover waar we met zn 3-en heel erg van genieten

Groetjes ANnemiek
 
pff lijkt me idd moeilijk. Hoe gaan jullie het doen rond de bevalling? Kan hij er dan voor zorgen dat hij thuis is? Wel leuk voor hem om te zien hoe goed je groeit lijkt me!
Ik ben getrouwd met een man uit Canada en weet hoe moeilijk het is om je liefde te missen...lijkt me met je zwangerschap nu extra moeijlijk!
Sterkte!
Sparkle
 
Hoi Zeevrouw,
Dat lijkt me erg zwaar idd, zeker op dit soort momenten, dan zul er weer opnieuw mee moeten leren omgaan natuurlijk, heb je een goede vriendin-zus of moeder die je een beetje kan bijstaan?
Misschien wel prettig als je met hun bespreekt dat je het er moeilijk mee hebt en dat je daar wat meer steun aan hebt nu!
Veel succes, Liefs MJ
 
hallo,

respect voor jouw!!

begrijp heel goed hoe je je voelt..
en idd mist hij dan een hoop..

misschien dat ze op zijn werk
rekening mee kunnen houden,
dat jullie een kindje krijgen..

of is dat geen optie??

en anders ..
proberen te genieten van de mooie momenten dat jullie saampies zijn..
en van de kleine in je buik genieten..
 
Dank jullie voor jullie lieve reacties,

We hebben nu geregeld dat mijn man 2 weken voor de uitgerekende datum Thuis komt. Dan is hij 6 weken Thuis . Daarna gaat hij weer 6 weken weg en als hij dan Thuis komt is mijn verlof afgelopen en zorgt hij 6 weken voor de baby als ik werk . Het komt allemaal precies goed uit.

Het heeft ook echt wel voordelen. Want als mijn man Thuis doet hij het hele huishouden . Heerlijk is dat!

Nog maar een paar nachtjes en dan kan ik mijn buikje laten zien!

Liefs mij
 
neem maar een zakje fisher man's friend mee. want hij gaat vast huilen als ie je ziet.
weer een nachtje om.
wanneer is de grote dag??
lekker genieten samen.

liefs smooty
 
Terug
Bovenaan