man weer aan het werk.

hallo allemaal.

Sinds dinsdag is mn man weer aan het werk. Nou moet ik zeggen dat het wel goed gaat maar omdat hij dus wisselende diensten heeft is het best lastig. Hij heeft nu bijv. dagdienst en dan gaat hij om 5:30 weg. En dan doe ik de voeding van 4 a 5 uur. Het hangt er vanaf hoelaat Phoebe komt. Maar volgende week heeft hij avonddienst en dan gaat hij om half 2 weg en dan komen de nachtdiensten nog, dan moet ik dus en Ginger en Mike in bad doen en eten geven, wel een boterham maar het is allemaal zo hekties. En Phoebe moet ook eten. En aangezien ik niet iemand ben die vroeg naar bed ga (dat zie je wel aan de tijd dat deze op het forum staat) en dus ook niet veel slaap. Dus als hij dagdienst heeft dan doe ik bijna alle voedingen voor Phoebe ook die van s nachts, en dan om 8 uur er weer uit om Ginger en Mike hun boterham klaar te maken. Ze eten wel zelf alleen Ginger moet nog aangespoort worden. En dan met name omdat ze dus nadat Phoebe is geboren is afgevallen. Ik denk dus door aandacht tekort. Omdat ze de aandacht van mama miste, die ik haar niet helemaal kon geven. Want voor dat Phoebe was geboren zat ze regelmatig nog ff te knuffen met me en in de eerste week bijna niet omdat alles zeer deed. Gelukkig gaat het wel veel beter nu en til ik ze ook wel op, maar voor mn gevoel komt nu echt alles op mij neer. En nou komt mn schoonzus wel helpen als Tijn avonddienst heeft, maar toch heb je het idee dat je er AF EN TOE      alleen voor staat. Misschien zijn het de hormonen hoor (ben 4 weken terug bevallen van Phoebe). En natuurlijk moet Tijn weer gaan werken maar die  wisselende diensten die werken natuurlijk ook niet mee.pfff. En dan mn uiterlijk nog niet om aan te zien ik krijg pukkel op plaatsen waarvan je denkt kan je daar ook pukkels krijgen. Sorry maar het is gewoon zo. En dan mn humeur nog, niet echt iets om over naar huis te schrijven. En dan de welbekende schoonouders die we voor het laatst 5nov. hebben gezien toen Ginger en Mike 2 werden. Echt als wij op het moment ergens ruzie over maken dan is het over Tijn zn familie (zonde van mn tijd maar ja) die denken dat ze helemaal het einde zijn. Nou van mij mogen ze met een schip naar afrika gaan en lekker daar blijven.
Het spijt me voor sommige negatieve dingen maar ja, om altijd maar tegen Tijn te zeuren of tegen mn moeder kan ik het maar beter ff typen, niet dat jullie er veel aan hebben of behoefte hebben aan mijn gezeur maar zo heeft iedereen wel wat lijkt mij.

NOGMAALS SORRY VOOR HET GEZEUR AAN HET EINDE VAN HET VERHAAL MAAR IK MOEST HET FF KWIJT BIJ JULLIE DAMES.

Liefs,

Rachel

Hé Rachel,

Ik ken het, de schoonfam. Bij mij is het alleen mn schoonvader waar ik me af en toe vreselijk aan kan ergeren.  
Maar goed. Ik heb nog niets te klagen. Dit is mn eerste kindje en mijn vriend heeft gelukkig niet zulke wisselende diensten.
Nou meid, sterkte ermee!
Moet nu snel naar mn dochtertje. Denk dat ze weer honger heeft.

Liefs, Kar

Terug
Bovenaan