Man weg alleen de zwangerschap doen

Hoi,

Ik en mijn man waren in november vorig jaar samen begonnen om een kindje te krijgen. Wanneer ik in april na een miskraam in januari zwanger was vertelde mijn man 2 dagen later dat hij verliefd is geworden op iemand anders en graag wou scheiden. Hij wou geen relatie met de vrouw

Ik ben terug bij mijn moeder gaan wonen en doe de zwangerschap nu helemaal alleen. Hij wil wel het kindje maar enkel om af en toe te bezoeken.

Ik vind het zo moeilijk hoe je samen voor een kindje kiest en dan je vrouw in de steek laat. Ondertussen ben ik 20 weken en het voelt echt allemaal zo onwerkelijk. Ik had mijn eerste zwangerschap zo anders voorgesteld.
 
Hoi Likali, jeetje wat een verhaal. Wat ontzettend rot voor je dat je relatie verbroken is! Ik snap je gevoel dat je er alleen voor staat heel goed. Als mijn partner nu zou vertrekken zou ik ook niet weten wat ik moest… Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, behalve dat ik hoop dat je wel een beetje kunt genieten van de zwangerschap. Dit een plekje geven zal lastig zijn in deze tijd en het zal helemaal niet zijn wat je je had voorgesteld... Hopelijk ontstaat er een goede regeling als jullie kindje geboren is. En anders weet ik zeker dat opgroeit met veel liefde van jou! Heel veel sterkte ?
 
Wat een intens verdriet ? Dit gun je niemand.

Ik kan nog voor je hopen dat hij bijdraait, maar misschien wil je zelf ook niet meer.

Ik wil je veel sterkte wensen. Hopelijk heb je de kracht om je kin omhoog te houden en goed voor jouzelf te zorgen

Ik zit ook zwanger bij m'n ouders, en het is heel verdrietig. Weet dat je niet alleen bent hierin. ♡
 
Wat een ontzettende rot situatie! ?
Hopelijk kun je ondanks alles wel genieten van je eerste zwangerschap en het wondertje wat je bij je draagt. Want dat is uniek en een bijzonder iets❤️
Verder wil ik je veel sterkte wensen en zal ik voor je een kaarsje branden in de hoop dat het je/jullie goed zal gaan❤️
 
@MJ 
Ooh zo jammer om te horen voor jou. Ik hoop dat je toch ook een fijne zwangerschap kan hebben. Voor wanneer ben jij uitgerekend? 
 
Terug
Bovenaan