Man weinig thuis i.v.m. werk zwanger worden

<p>Hallo allemaal, Zijn er nog meer meiden dat haar vriend/man weinig thuis is wegens werk? Hoe gaan jullie hiermee om? en hebben jullie eventueel wat tips voor ons.</p><p>Mijn man is wegens werk (binnenvaart schipper) 1 of 2 weken weg en weekend thuis. Hij kan niet door de weeks naar huis komen om te klussen wanneer ik vruchtbaar ben en mijn eisprong heb. Wij zijn nu al aantal maanden bezig maar helaas nog steeds negatief. Wij lopen elkaar helaas elke keer mis tijden mijn vruchtbaarheid / eisprong. </p><p>Helaas heb ik elke maand door de weeks mijn eisprong. Deze maand heb ik 24 juni mijn eisprong en hij is 27 juni weer thuis.</p><p>Vind het heel lastig dat het steeds niet lukt mijn hoop houd een beetje op.  </p>

Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me zo erg lastig. Het enige dat je kan proberen is op zondag meerdere keren klussen zodat je een voorraadje hebt? Dat je de kans daarmee vergroot. Afhankelijk van je man kunnen zaadcellen 3-6 dagen overleven en hun werk doen dus het zou moeten kunnen. Zeker als je wat eerder in de week ovuleert. 
Kan hij een paar maanden achter elkaar een paar dagen vrij nemen als je ovuleert? Of kun je hem opzoeken? (Dit is natuurlijk een beetje ongemakkelijk maar ja..)
Veel succes

Jeetje dat is inderdaad onhandig zeg :( Ik vond het hier soms al niet te doen omdat mijn partner extreem veel werkt en dan ook nog een compleet ander ritme (horeca). Dat was soms echt al een gepuzzel want 1 van ons moest er dan altijd midden in zijn nacht voor wakker worden zeg maar ;) 
Zou je, in overleg met een huisarts/verloskundige, eventueel een maandje/anderhalve maand met een lichte pil kunnen starten? Zodat je als het ware je cyclus op een ander moment weer opnieuw in laat gaan. Wie weet dat je ovulatie dan gunstiger uitkomt? 
Geen idee of dit een echte optie is, en of ze dit zouden doen.. vandaar ook: overleg met een ha/vk :)