Man werken, Lyanne kdv, voorjaarsschoonmaak!!

Aangezien ik nog steeds niet aan het werk ben , heeft Jorg Lyanne vanmorgen naar het kdv gebracht en kan ik in huis aan de gang!

Aangezien Lyanne voor haar 2e verjaardag een nieuwe kamer krijgt, moet de zolder geruimd worden om de kinderkamer te stallen. Vorige week al begonnen en morgen gaat Jorg naar de stort met heeeeel veeeeeel rommel, echt niet normaal, een ruimte dat we krijgen, heerlijk!!! Jorg heeft van de week een aanrijding gehad (hij heeft zelf niets gelukkig) en nu heeft hij een andere auto mee tot de Polo gemaakt is. Hij heeft een Hyundai Tucson meegekregen, echt een gave bak, echt mijn type auto!! Maar dat komt dus mooi uit, banken plat en er kan veel rotzooi in!

Lyanne d'r nieuwe kamer wordt heel mooi, turquoise met wit en dan in de barokstijl.
Via Marktplaats (ja ja, wie kent de site niet) een heel mooi buikkastje gekocht en morgen gaan we het bed kopen bij Piet Klerkx (is nu in de aanbieding en mijn schoonpapa werkt daar, dus nog eens extra korting). Vorige week ook al gordijnstof gekocht. 2 muren worden in turquoise geverfd en 2 muren ga ik behangen met wit barokmotief behang, ooooohhh, kan niet wachten, maar moet wel, we beginnen er in juli pas aan als we vakantie hebben.

Ik ga snel aan de gang, het is zo 3 uur, dan ga ik Lyanne weer halen.

Groetjes, Marieke

Dit wordt het bed voor Lyanne
.

Leuk hoor, ben ook al begonnen, de basis blijft toch mar voorlopig het zelfde, als ze straks 3 ofzo is mag ze zelf kiezen wat de kleur gaat worden, maar nu ben ik wel begonnnen met aanpassen zodat het een echte meidenkamer wordt.
Dit weekend gaat haar ledikantje uit elkaar, ze slaapt nu al weer 2 weken in een peuterbed, zonder problemen (ze slaapt gelukkig zelfs iets beter.

Bedje heb ik kunnen lenen van een goede vriend, stond nog op zolder bij zijn ouders en werd niet gebruikt, even schilderen in Tess haar favoriete kleur en klaar was ik. Heb wel afgelopen maandag een lattenbodem gekocht, net iets beter dan een plaat.

Kasten gaan er ook uit als het vakantiegeld er is, ook de commode, lekker verkopen en dan wat simpels terug, dan kunnen we het altijd nog aanpassen als ze echt haar eigen mening kan vertellen

Heel veel plezier, als Tess haar kamer "af" is zal ik eens een nieuwe foto plaatsen.

Groetjes Nanda

Wat krijgft Lyanne een gaaf bed en wat ligt Tess er stoer bij zeg! De trots straalt er vanaf! Onze meisjes worden veel te snel groot... Lydia wil sinds gisteren de hele dag op de paasee (=Lydiaans voor wc) zitten, gaat nog niet altijd goed, maar ze begint er zelf over, dus ga ik er maar in mee...)

Hoi,

Oh, moet hier ook zo hard aan de gang! Het is hier een puinzooi. Maar heb vannacht tot 2.00 uur gewerkt. Vanmorgen vroeg eruit met de kinderen. (Thom moet naar school, en Danae was om 6.00 uur wakker. GAAP!) Dus even geen puf. Maar volgende week echt eens aan de slag. Thom is over 3 weken jarig. Dan moet het huis echt een grondige schoonmaak- en opruimbeurt gehad hebben!

Werk ze!

Groetjes, Cathy

Nou Tess, jij bent al echt een grote meid zo, wat schattig!!

Als hier de kinderbijslag komt, halen wij er ook alvast een kledingkast voor, er is nu toch ruimte genoeg boven!! Iedere keer/maand wat halen, dan voel je het minder in de portemonee (hoe schrijf je dit??).

Ik heb niet op Jorg gewacht met naar de stort brengen, ik heb de bank in de auto plat gegooid, kinderstoel even binnen gezet en heb 2x gereden en bijna alles is weg!! Toch grappig hoeveel zooi je in een kleine auto kunt proppen, hahaha!! Ze kwamen mij zelfs helpen met het uitladen (lees: meteen kijken of er nog wat bruikbaars tussen zat). De 2e keer had ik 2 stoelen en een nachtkastje die zgan waren, die zag iemand en wilde ze hebben, veel plezier ermee, ben ik er tenminste van af!!!

Alleen nog 2 hoge lampen, home-trainer, bureaustoel en een doos met servies (was net iets te zwaar) en alles is weg!!

Heb de vloer geschuurd met chloor en Dettol, heerlijk fris, omdat onze oude kat alles had ondergezeken omdat hij jaloers op Lyanne was, hij is nu ook bij andere mensen.

Zo, nu even pauze en dan de woonkamer!!

En ik heb helemaal geen last van mijn bekken, dat is echt supergeweldig, misschien komt het toch nog goed!!

Houdoe!!

Lekker zeg,je hebt de smaak helemaal te pakken of niet!
Eenmaal begonnen is het niet meer te stoppen!
Veel plezietr nog met je opruimwoede!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan