Aangezien ik nog steeds niet aan het werk ben , heeft Jorg Lyanne vanmorgen naar het kdv gebracht en kan ik in huis aan de gang!
Aangezien Lyanne voor haar 2e verjaardag een nieuwe kamer krijgt, moet de zolder geruimd worden om de kinderkamer te stallen. Vorige week al begonnen en morgen gaat Jorg naar de stort met heeeeel veeeeeel rommel, echt niet normaal, een ruimte dat we krijgen, heerlijk!!! Jorg heeft van de week een aanrijding gehad (hij heeft zelf niets gelukkig) en nu heeft hij een andere auto mee tot de Polo gemaakt is. Hij heeft een Hyundai Tucson meegekregen, echt een gave bak, echt mijn type auto!! Maar dat komt dus mooi uit, banken plat en er kan veel rotzooi in!
Lyanne d'r nieuwe kamer wordt heel mooi, turquoise met wit en dan in de barokstijl.
Via Marktplaats (ja ja, wie kent de site niet) een heel mooi buikkastje gekocht en morgen gaan we het bed kopen bij Piet Klerkx (is nu in de aanbieding en mijn schoonpapa werkt daar, dus nog eens extra korting). Vorige week ook al gordijnstof gekocht. 2 muren worden in turquoise geverfd en 2 muren ga ik behangen met wit barokmotief behang, ooooohhh, kan niet wachten, maar moet wel, we beginnen er in juli pas aan als we vakantie hebben.
Ik ga snel aan de gang, het is zo 3 uur, dan ga ik Lyanne weer halen.
Groetjes, Marieke
Dit wordt het bed voor Lyanne
.