Man wil niet klussen....Nou ja zeg!

A

Anoniem

Guest
Dit geloof je niet. Heb ik mijn ei, wil ie niet klussen. Hij is moe zegt ie(hij werkt zich te pletter dus dat zal ook wel...)Echt wel balen hoor. Volgens mijn berekeningen (ik zit netjes op 28 dagen) zou ik vandaag (dag 14) mijn ei hebben. Dus ik wilde gister lekker aan de klus. Wil hij niet! Maargoed, misschien heb ik vanavond nog een kansje? Herkennen meer dames dit?Of ben ik weer eens de enige :)

Hoi joosje heel herkenbaar hoor!!!de mijne wil ook niet altijd,en dan baaaaal ik heel erg,hij wil gelukkig wel in iedergeval 1x als ik vruchtbaar ben,maar niet altijd nee we hebben zelfs wel is ruzie erover gehad,kop op,mischien kan je hem in de moed brengen?hihihihih erg vervelend hoor mischien wil hij inderdaad vanavond wel veel sucses gr manuela

Ja, ik ga mijn best maar doen vanavond :)En normaal gesproken is hij er echt niet vies van! Maar hij heeft nu ook het gevoel dat het een 'verplichting' is en dat helpt bij hem niet echt mee om in de stemming te komen. Hij denkt zeker dat het vanzelf gaat, maarja je moet wel een beetje mikken natuurlijk...

kijk en dat is nou juist wat niet goed is als je zwanger wilt worden, er zo mee bezig zijn dat je er van baalt als je man niet wilt als het eigenlijk zou moeten, pas hiermee op want het spontane gaat eraf hoor en voordat je het weet kost het je relatie. ik kan ervan mee praten, ik heb er 10 jr over gedaan om een kind te krijgen. voordat je het weet in sexen een must en niet meer omdat het gewoon lekker is!!
sterkte en groetjes
sandra

hoi anoniem 10 jaar!!!!is wel heel erg lang,erg bemoedigend hihihihih,nee das waar sex moet geen verplichting,zijn,en dat is het bij ons echt niet,we doen het voornamelijk als we zin hebben,en ben al zover dat ik denk ach het komt van zelf wel.maar er helemaal niet mee bezig zijn is heel erg moeilijk hoor,er is altijd wel een moment dat je er wel aan denkt of het er moeilijk mee hebt,gr manuela

Ook voor mij is het heel herkenbaar wat je schrijft. Met name dat we "net" voor het echie bezig waren had mijn vriend niet altijd even veel zin. Ik had toen ook het gevoel dat hij niet helemaal begreep hoe het zat met vruchtbare dagen etc. etc. en het was voor mij denk toch wat belangrijker als voor hem. Nu gaan we voor ronde 14 en hebben we hier geen problemen meer over. We doen het gewoon en natuurlijk is dat niet altijd meer even spontaan maar je zult toch rekening moeten houden met je vruchtbare dagen anders komt er nooit een kindje.

inderdaad noor,en mannen begrijpen dat niet,vrouwen zijn heel anders.en ja je moet toch een beetje in je goede dagen klussen,anders komt er nooit een kleintje gr manuela

Ja, en weet je wat het gekke is? Ik was in eerste instantie degene die zoiets had van ach, we zien het wel. Maar hij wilde dat ik ging uitzoeken wanneer ik vruchtbaar was enzo. Mannen...zucht...Maargoed, ik heb al een kleine meid van ruim anderhalf en daar heb ik mijn handen wel vol aan!Dus in die zin heb ik geen haast en ik ben het ook wel met anoniem eens dat je ervoor moet waken dat niet het 'leuke' eraf gaat.Het is alleen zo zonde van zo'n mooi eitje :)

Terug
Bovenaan