<p>Mijn man en ik staan op dit moment lijnrecht tegenover elkaar. En ik weet dat ik absoluut niet de enige ben met dit verhaal.</p><p>Ik heb een prachtige dochter van net 3 en ze is het mooiste wat me ooit is overkomen, en ben hebberig genoeg om nog zon mooi mini mensje te willen hebben als het lukt.</p><p>Maaaaar mijn man wilt eigenlijk echt echt echt niet. Nu gaf hij mij vanmiddag toestemming om er toch weer voor te gaan. Maar hij doet dit echt voor mij en staat er zelf niet achter, dit voeld natuurlijk niet goed, en egoistisch van mijn kant als ik door zet, maar 1 van ons gaat hier niet happy worden. We hebben een sterke relatie en ik zal nooit bij mijn man weg gaan. Maar dit heeft wel een grote impact op onze relatie. (En ja buiten dit om denk ik ook aan het kindje) </p><p>Nu vroeg ik me af wie herkend mijn verhaal en is er toch voor gegaan en hoe is dit gegaan? </p><p>Groetjes van mij. </p><p>(Iemand die al genoeg is verteld dat ze egoistisch is, en donders goed weet dat deze mensen gelijk hebben. Maar ik kan mijn kinderwens niet loslaten)</p><p> </p>