Mandy..!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

en hoe was het bij de gyne geweest??

Ben niet nieuwschierig hoor...

Groetjes Valerie

hey valerie

ja alles was goed zelf iets afgevallen.... hihi
de kleine is heel goed gegroeid weeg nu rond de 2 kilo....
vrij veel al he vind ik zelf...voor 32 weken
ik heb 1 1/2 uur zitten wachten...en kevin was het op een gegeven moment ook
echt zat....maar goed we hebben het weer gehad.....
heb over 2 weken weer een afspraak met gyna maar ze zei al het gaat nu zo goed
je mag ook naar de ha.....
maar dat bekijk ik over 2 weken wel......

met jou alles verder goed....

gr mandy

Hoi hoi,

wat fijn dat alles goed gaat...en afgevallen?? Ik   ken het, ik ben ook pas 3 kilo aangekomen, nadat ik er eert 8 was afgevallen...haha

En dat wachten daar he, is soms zo erg...ik moet a.s. maandag weer   maar ik hoef pas om 16 uur, normaal plan ik de afspraak om 9.30 dan liggen ze nog wel op schema...

Ik ben ook altijd bang dat ik daar kom en dat de gyne dan net een bevalling heeft...kom je voor niets...

Hier is ook alles goed, ik ben alleen zooo verkouden, niet meer normaal. Ik ben normaal gezien maar een dag of 3 beroerd, maar nu al bijna 2 weken...

Ik heb net Nikki naar school gebracht en iedereen vraagt dan: oh, hij zit er nog in...tja duh..ik moet nog 5 weken zeg ik dan...
Schijnbaar heb ik een flinke buik...hihi

Nou goed, da was ie weer...Oh ja, mijn bloed was toch goed, dus ik ben niet meer in de gevarenzone ...

Groetjes Valerie

heeeeyyyy

ja gek he dat je verkouden ben dat rot weer zo is het lekker en zo regenen we weg....
fijn dat het bloed goed is is toch weer een zorg minder......
ja bij mij vragen ze ook steeds hoe lang nog ik draag ook alles van voor dus ja dan zit er ook wat he....hihi
ik heb al twee nachten dat ik wakker wordt met voorweeen....hoop niet dat het te
vroeg komt.....

gisteren nog met kevin naar de dokter geweest zat van het weekend onder de uitslag
en het leek verdomd veel op rodehond...
maar gister was het al aardig weg....het was exzeem...heb er zalf voor gekregen....
ik heb ook gelijk gevraagt of die even naar het hartje wilde luisteren de kleine was
nog niet echt actief geweest...maar alles was goed

en staat de kerstboom al?????
hier nog niet denk dat ik er morgen aan ga beginnen!!!!!!
ik heb net wel de kerstkaarten geschreven rotwerk

zaterdag is de babykamer bezorgt en er zitten heel wat beschadigingen op helaas
maar hij staat en het is erggghhh leuk geworden...
gistern gemeld bij babydump en het nieuwe komt pas in week 4/5
dus te laat....maar ik mocht alles gebruiken dus wout heeft gisten een laatje
verbouwd zodat ik het toch kan gebruiken....

nou tot schrijfs
liefs mandy

Hallo,

ja de kerstboom staan al en de kerstkaarten heb ik zelf geknutseld dit jaar, dus die lagen in november al klaar...gelukkig

Ik draag ook naar voren dus dan zal t ook wel meer lijken...en is Kevin erg ziek?? Nikki heeft de vijfde ziekte gehad..was ze wel wat koortsig van maar niet doodziek gelukkig...

Ik verveel me de hele dag dood man, ik kan niet slapen, ben te onrustig...ik ga dalijk maar vast het eten klaarzetten..we eten lekker peultjes met worteltjes, daar krijg ik op dit moment niet genoeg van!!! hihi...

Groetjes Valerie

Is trouwens best rot, krijg je iets nieuws is het beschadigd...maar goed dat je al wel alles mag gebruiken...

Krijg je dan alsnog een nieuw kamertje??

Groetjes Valerie

heeyy

nee kevin is niet ziek had geen koorts gelukkig....
hij wilde ook gewoon naar school....

en wat de meubeltjes betreft krijg alleen nieuwe onderdelen.....
ook goed als het straks maar goed is...

en slapen s'nachts wordt ik wel 4x wakker op te piesen....wordt daar af en toe gek van
hihi.....
maar ik ga s'middags ook nog wel eens een uurtje liggenheerlijk.....
vandaag is de hulp weer geweest dus hoeft zelf niet veel te doen dus een rustdag
vandaag......

liefs mandy

Hoi,

ja, ik heb ook een rustweek hihi...

Ik hoef er geen 4 keer uit s nachts, maar van 1 keer word ik al chagerijnig...Nikki zit nu even zappelin te kijken en gaat zo lekker naar bed...ik ga ook maar even op bed liggen, want beneden lig ik niet rustig...

Maar ik denk maar zo, dat we er nu al s nachts uitmoeten, maakt het straks weer iets makkelijker toch??
Ik kom alleen niet meteen in slaap en dat vind ik wel lastig...afgelopen week ging ik om 23 uur slapen, werd om half 1 wakker, lag een uur wakker tot half 2, ging weer slapen en werd om 3 uur weer wakker...toen kon ik niet meer slapen...bah heb de hele nacht national geo liggen kijken...
Ik ben om half 7 weer gaan liggen, en was wel blij dat het vrijdag was, want dan hoeven we er pas om kwart voor 9 uit, dan is de zwemles...

Maar ja, richard heeft vrijdag vrij en volgende week ook tot 2 januari!!! Ik ben helemaal happy, dan kan ik overdag even lekker bijslapen...

Groetjes Val

Terug
Bovenaan