Manieren om....

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Nou heb mijn EI hier wel gevonden hoor hihi!!! hoezo verslaving????
Zeg zoals je dus manieren hebt je zwangerschap op te wekken zijn er dan ook manieren je ongesteldheid te bevorderen als deze er zou komen.
Ja dit is dus mijn NOD en ben vrij vandaag helaas en zit dus te wachtten en te denken aan manieren om het evt wat te helpen ( je moet wat als je niet kan wachtten)
Wie heeft trouwens ook last van honger gevoel in je buik maar zodra je iets eet denk je van yakkie

gr nathaliedienietwachttenkanengekwordvanhaarzelf

Hoi meis

Nou , je kan dus even eentampontest ertegenaan gooien. Ik weet niet of je die al kent, maar dan breng je een tampon in, om hem er meteen weer uit te halen. Als er een beetje bloed aan zit word je waarschijnlijk ongi, en anders kan het zomaar zijn dat je zwanger bent (of dat je ongi later komt)

Je  kan trouwens vanaf je Nod testen hoor.......
Sterkte, laat je het even weten??
Liefs Annet

Hoi Annet!

Nou net testje gedaan erin en er weeruit maar niks...
Ik weet dat je kan testen maar klinkt heel stom durf niet bang voor teleurstelling.
Heb al sinds twee weken een tests in huis.
Hoe zit het met jou situatie eigenlijk? Ben je al zwanger en anders hoe lang aan het klussen?
Ik hou je zowieso op de hoogte!!!
Liefs nathalie

Hoi Nathalie

Ik ben bijna 22 en 1 jaar getrouwd. Wij zitten nu in ronde 8 voor onze eerste baby. Momentaal zit ik te wachten tot het weekend is want dan heb ik (denk ik) mijn ei. Ik moet dus nog een paar weken. Mijn nod is op mijn verhaardag (18sept) Dus ik hoop op een verjaardagscadeautje.......

Ik ken je gevoel van bag zijn om een test te doen. Alleen doe ik hem dan meestal toch maar gewoon om van de spanning af te zijn. Tot nu toe dus zonder resultaat.

Ik wens je veel sterkt en ik hou je in de gaten.....
haha Liefs Annet

Hoi annet

Ja ook ik hou je in de gaten...hihi ook vrij vandaag?
Ik ben 25 en niet getrouwd nog niet althans.
Jeetje ronde 8 bewonder je geduld zucht.
Het zou idd een erg leuk verjaardagskadootje zijn wie weet zal voor je duimen!
Kan je trouwens ook persoonlijk met elkaar kunnen mailen met elkaar iod en zo ja hoe gaat dat dan in zijn werk?
Zat net even die berichtjes te lezen van eerlijkemeid jeetje zeg wat een raar kind is dat denk niet dat ze uberhaubt zwanger is ofwil worden maar gewoon loopt te sarren. Ze moeten er iig blokkeren !
Weet jij trouwens leuke manieren te vertellen dat je zwanger bent aan bv je ouders en partner als het zo is wil ik het leuk brengen zeg maar...
liefs nath

Hoi hoi

Ja, ben idd vandaag ook vrij. Normaal zit ik 's avonds steeds te lezen, maar als ik vrij ben...........echt heel erg verslaafd.

Ik weet niet precies of je ook persoonlijk kan chatten, maar ik weet niet of je msn hebt? Misschien kunnen we daar dan gewoon echt chatten.

Ik las een paar dagen geleden een berichtje over leuke manieren om het te vertellen. Ik zal zo even kijken of ik hem nog kan vinden en dan zet ik hem wel weer even bovenaan.

Die 8 maanden is idd een hele tijd. Ik moet zeggen dat ik wel ietsje geduldiger word nu. Hoewel.........nog een paar dagen en dan is mijn ei, en dan breekt bij mij de spanning ook wel weer los.

Ik ga effe snuffelen, liefs Annet

hoi annet!

moet ik dan msnadres dan gewoon hier opzetten?
 en thanks voor die berichtjes staan absoluut leuke dingen tussen!

xxx

ja gewoon hier.
mijn emailadres is: annetvanwonderen@hotmail.com

Terug
Bovenaan