manlief en zijn goed ideeen...

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie ook zo'n man die denk dat de oplossing is om maar gewoon iedere dag dat je niet ongi bent te klussen?

Hahahahahahaha.

Leuk hè die mannen!??!
Die kunnen toch ook altijd maar aan één ding denken!!!!!
En als het ze nu niet lukt om een kans te krijgen dan gooien ze gewoon de kinderwens er tegen aan.

Ze doen er alles voor zie je maar weer!!!!

Liefs Alma

Ha ha het schijnt juist averechts te werken... tijd voor een verhaaltje over bloemetjes en bijtjes

Hahahaha

Die van mij is precies hetzelfde hoor. OP ieder moment vraagt ie: "ga je mee baby maken?"

Echt de hele maand door. Maar ach, het zegt toch dat hij naast sex ook aan een baby denkt.............hahaha

Liefs Annet

Manlief zit nu naast me en vraagt zich af of het helpt als hij vraagt of ik me ga een baby ´tje maken WOAH!!!!

Hi hi,
Bij ons is het juist andersom. Ja ja, ik ovuleer nu en hij heeft dan zoiets van: O NEE!
Ik vind het wel grappig. Hij is degene met hoofdpijn en last van moeheid,ha ha.
Hij wil ook dolgraag een kindje erbij, maar dan wel het liefst via de ooievaar.

quote: julide schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2005 16:15:11'));

Hebben jullie ook zo'n man die denk dat de oplossing is om maar gewoon iedere dag dat je niet ongi bent te klussen?

sterker nog , mijn vrouw is nu zwanger , en ik wil nog steeds klussen , wie weet wordt het een 2ling

groetjes Jaap

Terug
Bovenaan