Manlief veel aandacht nodig...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Wij hebben drie kinderen van 4 en 2 jaar plus een baby van 3 maanden. Sinds de derde heb ik het idee dat manlief steeds meer aandacht nodig heeft van mij, of wellicht verbeeld ik het me omdat ikzelf nu meer bezig ben met alle kinderen.
Misschien zijn het de hormonen, maar ik heb totaal geen zin in seks. Borstvoeding geven helpt niet echt. Natuurlijk kunnen we knuffelen en ik probeer wel mentaal aandacht aan mijn vriend te geven, maar hij heeft  veel meer behoefte aan seks dan ik (een paar keer per week). Soms moet ik me er echt toe zetten, en dan is het ook fijn. Maar moe dat ik ben....
Ervaren jullie dit ook zoals ik?
Liefs, Susanne

hihi, hier log ik even voor in...

ook ik heb totaal geen interesse in sex en manlief inderdaad wel. sinds de geboorte van Janneke hebben we het welgeteld 2 keer gedaan...ik ben er totaal niet mee bezig.
ik geef ook BV en dit onderdrukt veel dingen waaronder zin in sex zegt men...

soms hebben we er zelfs een flink meningsverschil over, ik kan hem wel begrijpen maar op de een of andere manier doet het me niks momenteel. ik ga ervan uit dat het wel beter wordt maar wanneer...geen idee.

Groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Nou, wat ik wel merk is dat ik me er wel toe moet zetten.........klinkt een beetje lullig, maar mijn hoofd moet eerst een beetje leeg.
Denk dat het wel een vrouwending is, we regelen toch een hoop, moeten de hele boel coordineren en voor mannen is dat toch minder. Die werken al weer (ik heb nog verlof) zodat het huishouden toch meer op   mij neer komt, plus het koken, plannen voor de volgende dag, wassen draaien, mevrouwtje in de gaten houden enzo............dan heb ik savonds even rust nodig, tijd voor mezelf. En als het dan van sex gaat komen, moet ik of al vreselijk in de stemming zijn, of ik moet in de stemming gemaakt worden zeg maar...........
Lastig..........

Komt vast weer goed, en we mogen hier echt niet mopperen hoor...............mijn man dus ook niet............

Gr. Rimke

zucht had ik dit probleem maar, is hier namelijk de omgekeerde wereld....wees maar blij dames met die mannen van jullie..

pffffff nou hier is het heel lang de omgekkerde wereld geweest, ik wilde wel, maar hij niet... Toen het er uiteindelijk ene keer van kwam, viel het mij zo tegen dat het nu van mij niet meer hoeft, ik koop wel wat speelgoed voor mezelf!
Ik had er een romantishc beeld van, een man die de tijd neemt en je lichaam liefkoost omdat het zoveel te veduren heeft gehad.... niets vna dat al..... hij kwam, en ik lag na ongeveer 10 lange minuten bijna te janken, dus dat onderwerp is nu voor mij voorlopig af gelsoten. Als het zo moet, dan hoeft het van mij niet.

Terug
Bovenaan