manlief verkouden -> ik knorrig

Ha ladies,
Hier nog eentje die t even gehad heeft (ben de 28e uitgerekend).
En net nu op dit moment is manlief flink verkouden. En jullie weten hoe mannen zijn als ze ziekig zijn.
Grmpf...
Ergens heb ik zoiets van kleine kom nu maar, ik ben er wel klaar voor/mee. En aan de andere kant denk ik wacht nog maar even want dan is papa niet meer verkouden. En dan denk ik #$% ik wil gewoon een vent die stevig is en nu lekker voor me zorgt en me verwent.. en niet eentje die ziekig en zielig is

En hij is lief hoor, daar niet van, maar oh... dat gezucht en gesteun Hij 'nu vind ik t niet leuk meer dat snotteren hoor, zul je zien straks wordt t nog erger..etc...'

Ik: 'man, je bent pas 2 dagen verkouden' (denkend: wat zeur je nou, ik heb al maanden last van vanalles! maar dat zeg ik maar niet.) Gelukkig kan ik mijn hormonenfeestjes nog wel een beetje bedwingen, maar ooo wat zou ik soms graag even los gaan deze dagen. Maar ja dat gaat geen zoden aan de dijk zetten. Dus dan niet maar even ventileren..

Met de kleine gaat t gelukkig goed, die is lekker aan t bewegen.

Kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten nu.. Zeker in de eindfase als je zelf al genoeg kwaaltjes heb. Fijn dat het met de kleine wel goed gaat, dus probeer daar maar van te genieten. Ik hoop voor je dat je man snel weer opknapt.

Liefs, Liselotte

Tja, een beetje flink ontploffen tegen je vent kan soms echt geen kwaad hoor; laat hem maar even duidelijk zijn dat het natuurlijk vervelend is, zo'n snotneus... Maaruhm...HALLO!! Graag een beetje alles in perspectief aub! Jij loopt op alle dagen en mag ook nog een bevalling doen en daarna herstellen (borstvoeding? Ook geen eitje hoor!).

Nee meid, zo heel af en toe mensen 'op hun plek' zetten: gewoon doen. Wel een goede knuffel daarna he?!

Sterkte!
Evje

oh ik begrijp je helemaal!
Mijn vent was een paar weken geleden ook ziek en daarna nog lang verkouden. En dus elke nacht snurken, terwijl ik al zo slecht slaap.
Toen had ik het ook even helemaal gehad. Gelukkig is hij nu weer helemaal beter, dus kan hij weer goed voor mij zorgen.

hahaha... mannen.... mijn vent is ook DOODZIEK als ie een snotneus heeft. Dat is nou precies de reden waarom wij uitverkozen zijn om zwanger te raken en een kind te baren ;-)

veel succes meid, en ik vind het knap dat je je nog een beetje in kunt houden!

Sterkte ermee! Knap van je dat het je lukt om je wat in te houden. Ik kan me helemaal indenken dat het juist nu supervervelend is... want jij hebt hem nu nodig! Hoop dat hij snel weer beter is!!

liefs

Terug
Bovenaan