manlief weet het...

A

Anoniem

Guest
Ik heb mijn man vertelt dat ik vanmorgen positief testte en dus mijn ei heb. En hoe reageerde hij.....hé hé, mag ik eindelijk weer....pffff wat zijn mannen toch rare wezens!!! Die van mij heeft altijd wel een hoog libido maar dit had ik ook niet verwacht hihi! Was de afgelopen week zwaar ongesteld met zeer zware buikpijn. Ik zat aan de ibuprofen 400! Gelukkig ben ik nu, dankzij de primolut, wel in 1x duidelijk ongi en is het na 6 dagen ook weer over. Nu dus druk aan de klus. Moet hem maar wat afremmen want elke dag is ook weer niet goed hihi! Wie zit er nog meer in de klusweek??

Liefs ciomama

Ik zit ook in de klusweek, volgens babybytes zijn tussen vandaag en de komende 3 dagen de beste dagen... Vriendlief is even weg, dus maar even op hem wachten vanavond..:D Ik gebruik nog geen ovu-tests, dus we zijn gewoon lekker aan het klussen. Veel klusplezier!

O wat spannend! En ja, mannen zijn rare wezens haha!
Om de dag is echt t beste, dan heb je beste kwaliteit zaadjes. Succes meid, geniet ervan!
Wij zijn gister wel weer gericht gaan klussen maar ik verwacht mn ei pas de 19e, dus we hebben nog even.

Spannend, ik zal voor je duimen dat dit eitje een kindje wordt!!

Terug
Bovenaan