Manlief

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn man had gisteren een rare opmerking. Misschien moesten we maar een maandje niet klussen. Dit omdat een eventuele kleine dan misschien op dezelfde dag geboren kon worden als onze zoon! (die is 29 maart jarig) Toen heb ik hem even uit de droom moeten helpen. Van onze zoon was ik op 14 april uitgeteld. Hij kwam dus te vroeg. Zouden we dan maar beter 2 maanden niet kunnen klussen? Gelukkig ging hem dat te ver. Het hele plan is dus van de baan. Wie weet lukt het volgende maand ook niet. Dan hebben we dus een maand verspilt. Ik heb er geen problemen mee als een eventueel kindje in dezelfde maand geboren word. Laat het eerst maar eens raak zijn! Dan kijken we wel weer verder. Hebben jullie ook maanden waarin het ongunstiger zou zijn als er een kleine geboren zou worden? December en Januari lijken mij van die maanden. Maar als het zo zou zijn, dan komt het echt in die maanden!

Groetjes, Kat

hoi kat

Ik ben zelf lekker tussen de feestdagen door jarig. was toendertijd op 5 december uitgerekend maar kwam de 18e pas. en als je klein bent (en je verheugd op je verjaardag) komt iedereen juist wel. naarmate je ouder wordt komen er meestal niet zo veel. nou moet ik zeggen dat ik daar ook niet zo heel veel behoefte aan heb.

maar het maakt toch niet uit wanneer het komt lijkt mij.
Je man zei het toch niet omdat hij het beu was hoop ik, maar echt alleen vanwege die verjaardag. Het zou wat zijn als hij het om andere redenen zei.

Ik zou zeggen lekker klussen, want soals je zelf zegt kunnen ze voor je uitrekeken wat ze willen, maar hoevaak hebben ze het nou bij he juiste eind?
Bijna nooit toch?
Zou zeggen veel plezier, geluk en succes.

groetjes alma

Hoi,

Ja, ik heb ook wel van die maanden. December inderdaad, en ook eind oktober begin novemer (mijn man en dochter zijn 1 week van elkaar jarig), en deze maand zou ik het ook niet zo heel erg vinden als het niet lukt, dan zou ik namelijk rond 2 maart uitgerekend zijn en dan ben ik jarig. Maar dat wil dan niet zeggen dat we dan niet klussen.

Als het namelijk wel in die maanden is, dan heeft dat zo moeten zijn. En ach, bij Roos en Martin viel het ook wel mee afgelopen jaar. Iedereen kwam op roos haar verjaardag en alleen de ouders en beste vrienden op Martin zijn verjaardag. Maar dat was niet erg, we hadden ook niet zo'n behoefte aan nog weer een huis vol op zijn verjaardag.

Groetjes,
Kirsten

Hoi,

Tja, ik heb niet zo'n probleem met die maanden hoor...
Ben nu 7 weken zwanger van de 2e en als die 2 weken te laat komt zitten we op de verjaardag van mijn vriend....
Tuurlijk hoop ik in eerste instantie niet 2 weken overtijd te lopen (pffff, moet er eigenlijk niet aan denken) maar als het zo is, dan is het zo. En een mooier cadeau kan ik hem niet geven .

De eerste was een dag voor de verjaardag van mijn broertje (25) uitgerekend. Die liep wel te grappen 'als de weeen op die dag beginnen, dan hou je je knieen maar bij elkaar'. Maar stiekum had die dat best wel grappig gevonden volgens mij. Onze zoon is echter 2 dagen eerder jarig dan hij.

Groetjes,
Marije

hoi hoi,
Ja dat zou  voor ons toch wel  zijn als ik deze maand zwanger zou zijn ( had donderdag mijn nod en heb vrijdag getest, negatief, misschien te vroeg??)

Als ik nu zwanger zou zijn dan wordt het naar berekening op predictor.nl 20 februari geboren. Het zit zo dat dan ongeveer de hele familie al jarig is ( schoonzus, zwager, 2 neefjes een nichtje en mijn eigen mannetje) tussen de 15 en de 27e februari. Vruchtbaar maandje denk je dan zo haha!

Maar ja we willen graag een kindje dus het kan ons niks schelen waneer het dan wordt geboren, als het maar gezond is.

Ik denk alleen niet dat ik zwanger ben, geloof er niet zo in op dit moment omdat de test negatief was en ik ook nergens last van heb, maar ook geen tekenen van een evt. ongi.
Ik wacht nog ff af, het was pas ronde 1. Wel raar dat ik dan gelijk over tijd ben, heb ik anders nooit gehad. Succes met zwanger worden!

Groetjes baby24

hoi,

toen wij stopten met de pil heb ik wel een week langer doorgeslikt omdat ik anders precies op de verjaardag van mijn zoontje uitgerekend zou zijn, toen vond ik dat we daar wel rekening mee konden houden, maar ik zou nu niet stoppen of voorbehoedsmiddelen gebruiken.

Ik zou mijn man dan voorstellen heel de maand niet te klussen als het om de datum te doen is...................dat houdt ie niet erg lang vol denk ik

liefs

Hoi,

met zulke dingen ben ik nooit bezig geweest en ja ik moet zeggen..........dat is nu te merken ook ,hahahaha.
Ben nu dus overtijd en als de baby de 12e of de 14e komt, of anders pas na 19 juni, hebben we geen dubbele verjaardag.
Kortom: grote kans van wel dus!!
Altijd al een drukke maand geweest juni, die we nu alleen maar drukker gemaakt hebben voor onszelf.
Kan er niet mee zitten, wie weet een reden om onder een andere verjaardag uit te komen, want zo dol zijn we ook niet altijd op al die feestjes.

Groetjes Mosy
40w3d

Terug
Bovenaan