Manlief

Zo heb even een uurtje alles lekker weer kunnen lezen en beantwoorden.
Mijn kleine meisje sliep en mijn andere meisje is met papa mee zodat mama even rust heeft.Ben woensdag door mijn rug gegeaan, niet echt fijne timing.
Maar mijn manlief heeft vanmorgen was opgevouwen en gestreken, en is nu even weg.
Ik kan best zeggen dat ik een superman heb , super voor mij, een waanzinnig leuke papa en doet ook nog eens best wat in het huishouden.
Hebben jullie dat ook !!! zo'n maatje.

Groetjes Danielle

Ik kan hier zoveel neer zetten maar kort samengevat;

Ik heb een geweldige vriend/vader/maatje/partner en zou hem voor geen goud willen ruilen voor een ander !!! Ik ben dus hemelsgelukkig met mijn twee mannen

Esmé mv kay

Altijd lief om te zien, manlief met dochter!
Afgelopen donderdag had hij vrij genomen van het werk zodat ik een dagje met vriendinnen weg kon! Ook wel eens heeeerlijk.
Als we in het weekend thuis zijn doen we altijd alles samen. Dus dan doet mijn man ook deel vh huishouden en tuurlijk alle aandacht voor zijn prinses! (eigenlijk prinsessen...ik krijg ook aandacht hahahahaha)

En de laatste fles sávonds rond 10uur geeft hij ook. Kan ik vertederend toekijken.

Ja, ook ik heb niet te klagen met zo'n man/maatje en vader van onze dochter!

Ik heb er haast geen woorden voor....... zo'n lieverd heb ik.
Ik laat hem nooit maar dan ook nooit meer gaan, nou ja hij mag wel een dagje of avondje uit, maar dan weer snel naar huis. hihi

Wees zuinig op jullie mannekes

Pauline

Hier ook iemand die een geweldig "manneke": heeft !!
Hij is niet alleen mijn man maar ook echt  mijn maatje !!

Ik kan alleen maar zeggen : ik ben supergelukkig !!!!!

Groetjes Marina.

Hoi,

Mijn vriens is ook een echte kanjer. Hoe hij ook omgaat met Tiara is zoooo lief om te zien (ze genieten echt van elkaar). Mijn vriend doet ook regelmatig wat in het huishouden erg fijn. Van de week was hij ziek en toch gewoon voor Tiara zorgen zodat ik ook wat tijd voor mezelf had echt super.

Groetjes Nancy

Hoi...

Hier ook hoor!
Mijn mannetje is een kanjer.
Hij is vreselijk lief voor mij en de kinderen en ook bij hem is af en toe het huishouden doen ook nooit een probleem!
Ook ik zou hem voor niemand anders willen ruilen!
Blijft zo bijzonder om te zien hoe een papa met zijn kinderen bezig is!

Liefs bianca

Terug
Bovenaan