MANNEN AHGGGGGGGG

Was gister avond boos op mijn vriend. Lag ik eindelijk te slapen, maak ie me wakker omdat is snurk (AHHHHHHHGGGGGGG) laat me slapen, ga lekker zelf in een ander bed liggen,hahahahaha. Voor mijn gevoel heb ik de rest van de nacht niet meer geslapen!

hahaha denk dat ik nu wat humeurig ben, mijn kleine meid vond het om 6 uur ook wel tijd om uit bed te gaan!! Dus geen lekkere nacht hier.

ff een klaagdag hier!! (is soms ook lekker!!)

Groetjes Anne

die van jou maakt je wakker voor het snurken de mijne om te melden dat er een mail binnen kwam op me telefoon(pff lekker belangrijk) of om te vragen of ik de kat te eten had gegeven... hallo kijk in haar bakje en je weet genoeg!!

ik heb gisteren me baaldag gehad dus hoop vandaag niet

Klaag maar een eind weg....
denk dat we op het laatst allemaal van die dagen hebben :D denk je niet...

Gaat hier nog goed wat dat klagen betreft....
mijn man maakt me niet wakker omdat ik snurk... hihihi....
maar ik slaap zelf slecht ben om de haverklap wakker... maar al met al ben ik altijd nog vrolijk s'ochtens..

straks komt me nichtje schoonmaken hier... neemt haar kleintje mee (4) want die heeft vakantie... die gaat met mij boodschappen doen haha :D ze wil tante anneke helpen :D soow snoepig...
dan kun je toch geen baaldag krijgen hahaah

Succes vandaag met je baaldag! en als je wat te klagen hebt horen we het wel!!!

Liefs

O daar moet hij mij nu ook niet voor wakker maken, niet dat ik snurk, heb ik geloof ik nog nooit gedaan, maar idd laat me slapen!!!
Denk dat hij me goed genoeg kent om idd meteen boven bij de kids te gaan liggen,,whaha
Lekker ff mopperen lucht op!! Kun je overdag eens gaan liggen??
Liefs

Hola In deze periode moppen is toch leuk jajajajaj.

Ik kan ook niet slapen zoals het hoor,veel pijn in mijn buik als ik moet omdraaien puufff.
Marr gewoon blijven moppen dat maak de situatie soepel jajaj:)
Emi

hahah van de week zei ik tegen mijn man dat ik niet in slaap kon komen omdat hij zo snurkte en toen kreeg ik medegedeeld dat ik HEM juist wakker had gemaakt met mijn gesnurk.

hahah normaal snurk ik niet, maar als ik zwanger ben wel en nu ik een beetje verkouden ben dus helemaal,hahahahaha. Ach ja er zijn ergere dingen he!! Hier heb IK tenminste geen last van hahahah.

manlief had het za hier wel heel zwaar te verduren, er was niets goed en het eten wat hij gekookt had was vies en ga zo maar door....
Zondag maar even goed gemaakt haha door een flinke knuffel.
Ach jah, we zijn niet alleen zwanger heej, ze 'lijden' maar beetje mee hor haha,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan