mannen en foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb dit maanden terug ook al een keer verteld, maar er zijn nu zoveel nieuwe meiden bij dat ik het nog een keer schrijf!

mocht je man/partner roken dan is het erg goed als hij iedere dag een folimzuurtje slikt!!!
Dat is voor de bevordering van de kwaliteit van het zaad!!

Succes!!

Groetjes Annie1

hoi

Helemaal niet mee eens hoor,mijnman rookt al heel lang en is 34 en bij allebei de zwangerschappen heeft hij geen foliumzuur geslikt en het was bij allebei de keer in 1keer raak,dus dit geld niet voor elke man.We zijn nu bezig voor de derde zwangerschap(wel tweede kindje) en we zien het wel hoor wanneer het zover is mijn dochterje is nu 15 maanden.Ik geloof daar niet zo in maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.groetejs wendolientje

Hoi,

Ik zeg ook niet dat je zonder foliumzuur niet of moeilijker zwanger kan worden (mannen) Maar dat het ter bevordering is van het zaad!!!

En jullie hebben dan gewoon geluk!

Groetjes Anja

super! bedankt voor de tip! mijn mannetje rook helaas nog steeds.....

meike

Zo ik heb even zijn mandje nagekeken!! Haha die van mij slikt heel heilig zijn vitaminen! En ja hoor foliumzuur zit er ook bij!!

Hmm hij had gelezen dat vitamine B ook goed zijn voor het versterken vanhet zaad!! Dus ik moest naar de winkel!!! Hihi dat heb ik dan ook maar gedaan.....

Ja je weet het nooit, maar extra vitamine's slikken kan geen kwaad he!

Liefs

mijn vriend moet om andere redenen al vitamine b slikken, dus dat komt mooi uit.
vandaag had hij ook zijn eerste pilletje foliumzuur.

het kan zowiezo geen kwaad denk ik dan!

Hoi Meiden,

Ik ben blij dat ik een tip heb kunnen aandragen!! Ik hoop dat jullie mannen het wel willen slikken want die van mij is er al heel snel weer mee gestopt. Het is ook zo'n moeite om iedere dag een pilletje te slikken

Groetjes Annie1

Terug
Bovenaan