mannen en verf, slechte combi......

haai lieve meiden.

Ik heb me toch een eigewijze man. hij wilde perse hoogglans verf hebben want dat vond ie sjiek staan. Ik vond het maar nix enne iedereen om me heen zei dat zijdeglans ook genoeg gaat glimmen. Maar nee hij wilde perse hoogglans. Heb hem maar zijn zin gegeven.
Hij ging druk aan de slag, boven wat verven, beneden wat verven, kijken, nog een beetje verven, weer van een afstandje kijken en toen.....................Sjan, ik vind het toch niet zo mooi........hahahahahaha, heerlijk toch. Hupsaaa potten verf omgeruild en meneer kan lekker scheuren............echt waar dat gezicht van hem toen hij moest toegeven dat ik gelijk had.

Verder heeft hij een flinke pot verf stuk laten vallen. We weten nu goed hoe de kleuren er gemengd uit zien want die pot viel op een andere pot en nog een......kortom een mooie kleuren massa verscheen op onze vloer (waar gelukkig een zeil lag...met gaatjes...........) het zijn van die plastic potten van de gamma (stijlkleuren). En die kunnen niet gestapeld worden met 6 potjes op elkaar. Ik heb ontzettende gelachen om hem! Af en toe........hahahaha

dikke knuf Sjan

haha , het is alsof je het over mijn koppige echtgenoot hebt
mannen zijn ook 1 pot nat he ? , geef onder geen beding je fouten toe , of je hebt geen keus want dan moet je maar niet met te veel woorden is gewoon te veel schaamte
haha die mannen ook

hahahahaha ik zie het al helemaal voor me! Wat een rotzooi moet dat geweest zijn zeg! Enne dat hij jou gelijk moest geven viel 'm vast zwaar!!! HIHIHI!
Hoe is het met pietje? Nog niet vergiftigd door de verf??

lfs inge

Lieve Sjanneke!

Bedankt voor je lieve woorden (onder mijn berichtje)
Doet mij erg goed!

Moet altijd zo lachen om je  verhalen, nu ook weer met dat verf gebeuren. Het zit jou ook wel mee he!

Ik ga er zeker een leuke dag van maken morgen (bijna al vandaag) nog leuker omdat ik morgen ook mijn laptop ga ophalen, dus straks zit ik niet meer hier boven op de logeerkamer maar gewoon lekker op de bank te mailen!

Hoop zo dat het goed gaat dit keer, en dat het bij 3 maal IUI blijft. Maar durf na al deze tegenslagen echt niets meer te hopen!

We zetten maar ons beste beentje voor en maken er het beste van!

Groetjes en je hoort morgen avond wel weer (als ik waarschijnlijk de echo en de pregnyl inmiddels al weer heb gehad, dan klaar voor de inseminatie maandag)

Weltrusten, ga nu echt naar bed, morgen is het weer vroeg dag..............

Cynthia

Terug
Bovenaan