Mannen.... GRRRRRR......

Ik wordt op dit moment helemaal gek van mijn vent!!
Vanavond zouden we op kraamvisite gaan, wat afgelopen week al een paar kee rter sprake is gekomen. Ik zie er onwijs tegenop om te gaan, dus daar hebben we het over gehad. reactie: Joh, het is maa reen half uurtje en dan zin we weer weg. Maak je er nou gewoon maar niet druk over...
Aan zo'n reactie heb je ook lekker veel...

Vraag ik net of hij mee gaat: Nee, ik heb geen zin. GRRRR.......
Ik ga dus ook niet alleen, een beetje steun van mijn vent heb ik gewoon nodig op zo'n moment. Vraag ik waarom hij niet mee wil, nou gewoon meneer heeft geen zin. Zegt niets meer of minder: er komt geen zinnig woord uit! Zie al 3 of 4 dagen enorm tegen dat bezoekje op en ineens gaan we niet. Bovendien zit ik ook nog in mijn dagen voor mijn NOD, dus lopen de spanningen in mijn lichaam ook al hoog op.

Door zijn (in mijn ogen) rare reactie zit ik nu met tranen in mijn ogen en mijn vent wil niet zeggen wat hem dwars zit.
Op zo'n moment als dit denk ik af en toe een fractie van een seconde 'waarom wil ik eigenlijk een kindje?' Ik weet dat het onzin is en we willen echt heel graag een kindje, maar het gaat nu op emotioneel vlak wel tellen, voor mij althans. We zijn nog niet eens met een behandeling begonnen!

Ik schuif het wel op mijn maandelijkse dipje, maar wat mannelijk medeleven is gewenst!

GRRRRR..................MANNEN!!

Ach meid - die kerels;-). Het is ook niet altijd makklelijk voor onze mannen om onze emoties te begrijpen maar een stukje begrip medeleven is wel op zijn plaats!

Ik was ook altijd niet te genieten de dagen voor mijn NOD - alsof mijn emoties op hoogspanning stonden.

Kop op en ik duim voor je!

x

Hoi Daycey,

Balen dat je kerel zo reageert.
Ik moet wel zeggen dat die van mijn heel erg
veel begrip overal voor heeft.
Als ik niet ga gaat hij niet, en omgekeerd ook zo,
we liggen altijd wel op één lijn gelukkig.
Probeer je eigen niet te druk te maken, want spanning is niet goed dat weet je.
Sterkte.

xxx pxdt44

Hoi Daycey,

Ik snap dat je baalt.....en voor je nod is alles moeilijker en heftiger.

Ik probeer dat soort dingen te plannen voor mijn eisprong. Dan voel ik me gewoon anders en vaak wat sterker.

Snapt hij ook dat je er erg tegenop ziet, zo'n kraamvisite??? Vooral belangrijk om over dat soort dingen te blijven praten over hoe jij je vooral voelt. Dat doen wij ook nog steeds....Als ik tegen een kraamvisite opzie dan vertel ik dat...zo ook wanneer het me erg steekt bij een geboortekaartje op de map of als je hoort dat iemand anders wel zwanger is. Gelukkig steekt het bij mijn vriend ook en voelen we wel hetzelfde, dat is fijn op die momenten.

Kop op
gr Han

We hebben hier al uitgebreid over gepraat, maar ik denk dat hij het wat minder heftig nog vindt allemaal.

Wij zitten ook wel goed op 1 lijn wat betreft visites enzo, maar gisteren was het ineens van ik ga niet en dan ook zonder reden... Dat moet je de 3e dag voor mijn NOD niet doen...

Hij zei uiteindelijk wel dat hij gewoon een rotdag heeft gehad. Kan gebeuren, maar zeg dat dan gewoon! Laat ik hem ff een avond links liggen en issie na 1,5 uur wel weer bijgedraaid!

Voor het slapen gaan kwam hij wel nog even knuffelen, hoor!

Wij hebben teveel om ons heen gezien om 'boos' te gaan slapen of elk een andere kant op te gaan 's ochtends.

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs Daisy

Gelukkig maar. En tja, het is toch een volk apart hè, die mannen. Mannen van Mars, vrouwen van Venus. Héél clich;e. maar oh zo waar. Wij gaan binnenkort naar de theatervoorstelling van Huub Stapel over het boek Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Ben erg benieuwd. Wordt vast een lachwekkende avond!

Veel liefs!

Terug
Bovenaan