mannen huishouden

Daar ben je dus moeder van 3 zonen en natuurlijk Papa erbij.
Wij douchen geregeld met de jongens samen, zeker met Chris.
Zo'n soort door schuif systeem...eentje eronder, bijna klaar volgende erbij, de eerste eruit..nemmertje twee kleed zich vast uit en doorschuiven maar enz.
Maar ja...4 mannen en 1 vrouw...

dan komt Chris nu tegenwoordig bij mij onder de douche en het jochie is helemaal verbaasd

Mama piehul?????
Nee Chris mama heeft niet een piemel...
Chris ff goed bukken..ligt bijna op de grond...kan toch echt die piemel niet vinden.
Mama piehul?????

Nee chris...heb ik niet

Chris: Papa wel piehul? Sam wel piehul? Mick ook piehul? Chris ikke ook piehul?
en dan duikt ie weer naar beneden....

Mama waar piehul????

het is toch wat met die mannen he....

WHAHHAHAH! Super! Wij hebben ook dat doorschuif systeem hoor... Alleen iets moeilijker...   Wij zitten met z'n drieën in de douchebak. ( En nee, probeer je maar niet voor te stellen hoe dat eruit ziet met mijn kont en een kind van bijna 1 en een Thomas...!) En Hubbie haalt dan eerst Nina weg en dan Thomas en kruip ik overeind en sta zelf nog even 5 minuten overeind...

En ook hier wordt heel verbaasd gekeken naar wat nina en ik niet hebben en hij wel: een pielie...   en ingeveer dezelfde conversatie als bij jullie, hihihi!

Kus, Marieke

Hahahaha! Tja dat is wat, zeker met 4 mannen!

Dean heeft 't ook ontdekt. Hij neemt er trouwens wel genoegen mee dat mama en Lynn geen 'pino' hebben. "Mama nie pino, Lynn ook nie pino, Dean wel pino, papa tloose (grote)  pino!" Hahaha. Kwam niet meer bij.

Groetjes,
Nelly.

Jahahahaha, die grote vogel kennen we hier ook onder de douche!

Julian: "Mama niette pino, he?"
ik: "Nee  lieverd, mama heeft geen piemel. Papa heeft wel een piemel en Julian ook"
J: "Ja, Papa pino, Jijje (=Julian) pino, mama niette pino"
ik: "Nee, maar mama heeft wel borsten, kijk maar".
J: "isse mama buikje, he? Jijje ook buikje, zie je?"

Hahaha, de schat noemt mijn pens een buikje!

Grappig hoe ze alles aan het ontdekken zijn he?!

Ellen mv Julian

HAHAHAHA Hoe herkenbaar! Wat leuk om te lezen hoe de kindjes daarop reageren!

Ik stond met Kian te douchen en hij heeft dan altijd een emmertje mee. Toen was het even stil en ik kijk naar beneden staat ie het water op te vangen dat via zijn piemel naar beneden stroomt. (het was echt water!)
Even later weer even stil. Ik kijk weer naar beneden, staat ie het water op te vangen wat via mamma's niet-piemel naar beneden kwam! Zegt ie: "Mamma poep vange"
k geloof dat we nog iets uit te leggen hebben hier!

Liefs NElleke

Terug
Bovenaan