mannen mogen geen strakke broek aan??

Hallo meiden,

Je leest overal en bij alle tips dat het beter is als mannen geen strakke broeken dragen.
Nou vroeg ik me af, wat doen jullie daar mee?
Ik kan toch moeilijk tegen mijn man zeggen: "sorry lieverd, maar voorlopig gaan al je mooie broeken de kast in, en gaan we allemaal nieuwe broeken kopen".
Mijn mannetje is tot heel veel bereid en trekt bij thuis komst ook direct zijn joggingbroek aan maar hij voelt zich nu al klote omdat nou net zijn soldaten minder goed zwemmen.
Hij zou zich erg ongemakkelijk voelen in wijde broeken.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet en  hoe jullie mannen daar over denken?

Groetjes Fennie

Tja wat is strak :)
Het gaat erom dat de ballen niet te dicht bij het lichaam zitten omdat dan de zaadjes te warm worden en dood gaan. Maar hoe snel en hoe strak?

Ik zou me er niet te druk om maken hoor.

De zaad/teeltbal heeft een eigen temperatuur van ongeveer 35 graden.Daar worden de zaadcellen in bewaard/ontwikkeld. Een volgroeide zaadcel leeft al 72 dagen voor die naar ons (eicel) toegaat.

Als een zaad/teelt bal in een strakken broek of slip zit worden de zaadcellen warmer dat is niet goed voor ze.

Je kunt dan voor het gemak zeggen ze worden trager ( kunnen ze dus niet bij het eitje komen)

Wat ook niet al te best is is heel lang in een zithoudeing zitten.
Mijn hubbie loopt nu elk uur een blokje rond en heeft nu boxerschorts aan.

ps een pantelon zit losser als bv een spijkerbroek.

nanda1977

Terug
Bovenaan