Mannen onder elkaar.....

Hier zijn we dan....mannen onder elkaar.....

papa en ikke kletsen iedere avond ff gezellig op mijn kamer....en ja mijn papa heeft een radio met cd speler op mijn kamer neergezet en dan gaan we ook altijd nog liedjes zinge....pfff mama had nooit gedacht dat papa dat zou gaan doen hahaha

Tja....sommige dingen verwacht je nooit he...

He Yoëll
Wat voor muziek doet jou papa in je cd speler??
Mijn papa heeft goeie muziek (zegt hij, maar mama vind het wel anders)
Ik vind het wel grappig. Ook als papa gitaar gaat spelen, dan moet ik zoooooooo lachen. En dan zegt mama, hij lacht je uit hoor en dan moet ik nog harder lachen.

Yoëll zv Pauline

Mijn mamma zingt altijd een liedje voordat ik moet gaan slapen, en pappa kent de melodie wel maar de woorden verzint ie er zelf bij. Komt wel in de richting hoor, maar vaak verzint ie gewoon een heel ander verhaal. Mamma heeft het al een paar keer voorgezongen voor pappa, maar ik vind eigenlijk pappa's eigen teksten veel leuker.
Verder kijken pappa en ik ook graag voetbal samen. Eerst lekker drinken, boeren en dan onderuitgezakt op de bank. Vind mamma ook leuk, kan zij lekker op dit forum rondhangen!
Mazzel! Kian

O ja, m'n pappa zingt tijdens het badderen of omkleden ofzo ook altijd:
Kian, mooie man la la la la la
Kian, mooie man laaaaa la la la la la
Kian, mooie man la la la la la
la la laa la la laa la la laa  

En dat maal 100.

Hee dat herken ik! Mijn papa maakt zo'n mooie liedjes! Soms gaan ze echt nergens over (bijv. over de afstandsbediening die hij ziet liggen)  maar sommige zijn heel leuk. Dan zingt ie dat ik een mooi poppetje ben en zijn prinsesje. Dat ik geen 'londsdale' meisje mag worden en ook geen gothic. Ik snap het allemaal niet maar moet wel hard lachen.
Papa zingt ook vaak liedjes van de Red Hot Chili Peppers en dan gaan we samen rocken... hmm wil papa misschien dat ik later een hardrocker-vriendje krijg??
Als ik moet huilen zingt ie : Tell me baby, whats your story?

Mama kijkt dan altijd heel lief naar papa. Maar mama kan ook mooie liedjes zingen. Die heeft ze vroeger allemaal geleerd van oma. Dus als ik bij oma ben dan heb ik dezelfde liedjes.. dat is wel fijn. Want ik word altijd rustig van 'daar was laatst een meisje loos' en als ik dan bij oma verdriet heb dan zingt oma dat en denk ik aan mama. (tenminste dat hoopt mama dan)

xxx Tyche

Terug
Bovenaan