mannen ook last van rammelde "zaadjes"?

A

Anoniem

Guest

We hebben even een rustpauze ingelast aangezien ik volgende maand geopereerd wordt en het dan wel zo handig is om niet zwanger te zijn. Dat betekend dat we over een maand weer aan de slag kunnen. We hebben al twee kinderen van bijna 4 en bijna 10 maanden. Alleen ik word gek van mijn man! Vrienden om ons heen worden zwanger en hij kijkt heel veel naar televisieprogamma's met bevallingen en babys! En hij zegt de hele tijd dat ie kinderen zo mooi vind en vanochtend zelfs al dat ie er wel 4 wil! Ik dacht eigenlijk dat alleen vrouwen hier last van hebben, maar het lijkt wel of mijn man last heeft van rammelende eierstokken (of zaadjes dan he haha). Zijn er meer vrouwen die zich hierin herkennen?

Hahaha je schrijft het zo leuk op hihi.

Maar jaa hoor, ook het mannetje hier kan niet wachten tot we een kleine krijgen!
Al zijn we dan al anderhalf jaar bezig.
Die programma's vind ie eerlijk gezegd niks aan, het is meer van: kijk die mooie grote auto, mooi als gezinsauto of is onderhand de babykamer al in aan het richten haha.

Liefss

Ja hier nog zo een. Nu zwanger van de 2e en vrij kort op elkaar. Maar er wordt nu al verlangd naar een 3e door manlief. Die wil het liefst 6 kinderen. Ik vind het na de 2e wel even mooi en hoop echt ooit wel een 3e te mogen krijgen. Maar eerst even genieten. En even geen hormonen. Want ook wij zijn afhankelijk van de medische malle molen en daar heb ik straks even geen trek in hahaahah.

Mijn vriend vindt kinderen helemaal geweldig, maar vindt 2 wel genoeg. We zijn nu voor de eerste bezig...

Ik zou zeggen, maak er gebruik van! ;)

Liefs Daisy

Hahahaha leuk zo'n berichtje!!!
Maar hier is ook een mannetje die niet wachten kan!
Alleen helaas deze maand niet gelukt:-(

Sterkte met je operatie en geniet er vooral van dat je mannetje zo is:)

Liefs Ram24

Ik heb juist een man met "vaste zaadjes". We hebben een dochter van 14 maanden en bij mij kriebelt het enorm voor een tweede. Bij onze dochter was het in ronde 9 raak, dus ik ga ervan uit dat we nu ook weer even bezig zijn voordat het raak is. Een niet al te groot leeftijdsverschil lijkt me leuk, maar manlief wil helaas echt nog wachten. Hij vindt dat onze dochter eerst wat groter/zelfstandiger moet zijn...

hier ook zo'n kerel..
alleen kijkt hij niet naar zulke programma's.

hij wil ook een heel nest vol, maar ik vond twee eerst wel prima..
maar nu alles zo naar school is, en ik nog genoeg tijd en liefde over heb..
zijn we nu dus voor de derde bezig..

Terug
Bovenaan