Mannen

Daar zijn we weer, ik begin ook al aardig in te burgeren hier op 't forum.
Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe jullie mannen er op je reageren in deze periode. Ik reageer namelijk heel sterk op het niet meer slikken van de pil. Ook ben ik op een hele andere manier bezig met zwanger worden dan mijn man. Ik heb bv. heel erge stemmingswisselingen wat me voor de omgeving geen pretje lijkt. Mijn man reageert er niet op en dat is dan voor mij op dat moment ook wel het beste. Vandaag hoorde ik hem niet thuis komen en lag ik flink met mezelf in de knoei. Ik was een paracetamol aan het innemen en had mijn buik en m'n rug tegelijk vast van de pijn. Waarop hij binnen kwam en riep "zo, al zin in augurken". hihihi
Mannen beleven alles natuurlijk heel anders en het lijkt me voor hun soms best moeikijk om hier mee om te gaan.
Doei,
Ank

En hoe vind je deze: wij zitten inmiddels op het einde van ronde 13. In het begin was mijn lief er heeeel veel mee bezig, vroeg iedere dag of ik al zwanger was. Nu roept hij als ik erover begin:"El, ik wil er niks meer over horen, roep me maar als je weeën hebt!" Meent-ie natuurlijk niks van!

Liefs, el

Hallo Ank

Mijn man heeft er ook erg veel zin in. Maar staat er toch anders in als ik. Ik ben er veel mee bezig, (alles wat op tv met bevallen en baby's te maken heeft MOET ik zien) Natuurlijk hoopt mijn man ook dat het snel 'raak'zal zijn. Maar hij heeft zo'n instelling van 'we zien vanzelf'. Hij zorgt er ook wel voor dat ik een beetje met de benen op de grond blijf staan, en helpt me wel herinneren dat het ook best even duren kan.
Het is soms ook zo moeilijk dat je verder met niemand erover praat. Daarom ben ik inderdaad ook erg blij met dit forum.

Groetjes Anita

Toen ik net gestopt was met de pil moesten wij er allebei ook erg aan wennen, ik ben vooral veel emotioneler als met de pil! Enne wat betreft mijn mennetje, hij leeft erg mee, maar wil bijvoorbeeld niet weten waarneer ik vruchtbaar ben of mijn nod heb! Weet ik dit zelf gelukkig ook niet helemaal, dus hoef 'm niet voor te liegen! ;)

Leuk om dat ook eens mee te nemen in het forum, de mannen horen er tenslotte helmaal bij en zijn ook onmisbaar voor een zwangerschap!
Ik wil niet opscheppen, maar mijn man doet het echt super, ook al zijn we al een jaar druk bezig, zonder pauzes en ik me best heel 'hormonaal' kan gedragen. Of het de bedoeling is weet ik niet, maar hij leest graag mee op het forum en denkt heel serieus mee over mogelijkheden om zwanger te worden en misschien al te zijn en om mijn kwaaltjes te identificeren, heel lief allemaal.
Soms vinden we het wel moeilijk dat het zo lang duurt, we willen het allebei zó graag, maar toch blijven we positief, pesten elkaar met allerlei grappen en grollen en blijven ondertussen hard aan de klus. Hopelijk blijft het zo!
Lin

hoi Lin,
Wouw, wat leuk zeg hoe jouw man er mee omgaat. Ik zelf ben er ook een die inderedaad alles op tv. volgd wat over zwanger zijn of bevallen gaat. Mijn man moet hiet niks van weten, kijkt de jouwe dan ook graag mee met dit soort programma's??
Fijn dat je zo'n steun van hem krijgt en dat grappen en grollen moet ook hoor, want al duurt het zo lang, het moet zeker niet verkrampt gaan worden.
liefs, Ank

Hoi Ank
Ik vind het echt jammer voor je, want het kan zo leuk zijn, ik zou geen tip voor je hebben, dan behalve hem er toch 'vrijblijvend' bij te blijven betrekken, zonder het echt op te leggen, wat je misschien ongemerkt doet in je eigen enthousiasme.
Ja, mijn man kijkt ook graag mee naar tv programma's, dan zitten we samen te kwijlen 'oh als het ons nu eens mocht overkomen' geinig hè!
Je kan in elk geval lekker op dit forum terecht en ik zal je naam in de gaten houden.
liefs Lin

Terug
Bovenaan