Mannen

Goedemorgen damens,

Ik ben een man van 27 en mijn vriendin en ik zijn nu ook bezig om een kindje te "krijgen". Mijn vriendin zit elke avond acter de computer deze site te lezen dus dat heb ik ook maar even gedaan. Erg intressant!! Er komt zoveel bij kijken... Ik weet niet hoe dat met jullie mannen zit maar ik ben wel heel druk met boeken in de weer om te kijken wat ik allemaal bij kan dragen. Dus niet alleen verplicht "klussen" (haha leuke naam) maar ook voeding en rust! Ik ben nog gezonder gaan eten ik rook niet en drink ook niet. Ik neem wel geregeld zink. Ik vindt het goed dat jullie er zo met z'n alle over praten en ik hoop dat jullie dat thuis ook kunnen.
Heel veel succes en ik hoop dat ik van mijn vriendin (chris) heel gauw positieve reactie's over jullie hoor dat jullie zwanger zijn en voor ons natuurlijk ook!
 
He hallo

Wat grappig dat je ook even een stukje schrijft. Weer eens iets anders dan al die vrouwen. Vind het echt top van je dat je er ook zo mee bezig bent. Daar kan die van mij nog een voorbeeld van nemen. Veel succes en hoop dat het snel raak is voor jullie.

Liefs Janna Nienke
 
Hallo Leon,

Echt leuk dat je er de moeite voor doet om ook jouw "steentje" zo goed mogelijk eraan bij te dragen! Mijn man die luistert wel naar alle verhalen die ik aan hem vertel en is ook behulpzaam om op de dagen te vrijen die nodig zijn dus dat is prettig.

Het lezen van boeken en andere informatie daar wil hij nu nog niets mee doen omdat het nog niet "raak" is pas als ik zwanger ben gaat hij zich daarin verdiepen en dat is zijn goed recht, al vind ik het soms wel eens jammer dat hij de tijdschriften die ik nu al koop over dit onderwerp nog niet gezellig mee wil doorbladeren maar dat komt vanzelf mocht het lukken dan hebben we nog 9 mnd de tijd om alles samen te doen en dat is ook een leuk vooruitzicht!

Heel veel succes!
groetjes:Chili
 
Geweldig dat je er zo mee bezig bent! Er is ook een website speciaal voor (a.s.) papa's: www.ikvader.nl
Daarop staat ook een forum. Straks moeten je vriendin en jij nog vechten om de pc, omdat jullie allebei gek zijn van een forum ;-)
 
Hoi Leon,

Wat leuk dat jij er ook zo mee bezig bent! Straks hebben jullie nog ruzie wie er op het forum mag ha, ha!!

Mijn vriend leeft ook erg mee hoor, ieder maand iets meer eigenlijk!! Vooral omdat wij nu in mmm zijn beland word het allemaal iets minder luchtig zoals je begrijpt en heb ik veel steun aan hem!!

Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is!!

Veel klus-plezier ha, ha

Liefs moi xx
 
Hoi Leon,

Hartstikke leuk dat je zo actief meeleeft en meedoet. En eindelijk een man op het forum....
Ik heb je berichtje meteen aan m'n man laten lezen, haha! Hij leeft en denkt ook mee hoor, maar voor mannen is het toch anders volgens mij.

Veel succes met het zwanger worden allebei!

Groetjes,

Gea
 
Hoi Leon,
Leuk hoor, een keer een man in ons midden. Wat fijn voor Chris dat je er op deze manier zo bij betrokken bent. Er zijn in mijn ogen gewoon heel veel mannen die niet weten wat ze het beste kunnen doen. Vaak is voor een vrouw, het er al voor haar zijn al voldoende. Nou echt toppie hoor. De mijne houd het voorlopig even bij het actief klussen, ook goed hoor!!

groetjes,
Ank
 
Terug
Bovenaan