Mannen......

Hoi meiden,
Ik wilde graag even weten hoe dat met jullie allemaal zit. Wij meiden krijgen op een bepaald moment last van rammelende eierstokken ( ja zo noemt mijn man dat ha ha) Das natuurlijk ook de natuur. Wij willen dan ook zo'n kleintje in onze armen sluiten. Mijn man gaat daar toch duidelijk anders mee om en is daar veel minder mee bezig dan dat ik dat ben. Hij blijft er gewoon heel relaxed onder en zegt als de tijd er is dan komt het vanzelf wel ( na ja natuurlijk niet helemaal vanzelf hi hi). Zijn er nog meer mannen de net zo denken als mijn hubbie??? ( even voor de duidelijkheid hij wil wel graag papa worden dus daar ligt het niet aan)
Liefs Caro

Lieve Caro,

Ja hoor, mijn mannetje is ook zo. Ik ben er natuurlijk veel meer mee bezig dan hij en hij zei daarstraks ook dat het wel komt en dat ik er te veel mee bezig ben. Ik heb toen terug geantwoord dat het wel in mijn lichaam moet gebeuren en dat hij alleen maar wat zaad moet leveren.
Hij wil ook echt graag papa worden, maar zo'n mannen die staan daar anders tegenover. zij staan er verder vanaf. Hij is ook heel relaxed en toen ik daarstraks zei dat ik graag nog eens een test zou doen (de 3de test al in 12 dagen overtijd) zei hij dat ik toch nog wel een paar dagen kon wachten, ik begon een beetje te koken vanbinnen, het is toch logisch dat wij zo snel mogelijk willen weten wat er allemaal in ons lichaam gebeurt, niet dan??? Of denk ik er zo alleen over?

Liefs,
Bea

Lieve Caro & Bea,

Ook mijn mannetje doet wel eens zo. Maar onbewust doet het hem toch meer dan dat ik dacht. Gisterochtend negatief getest, hij was helemaal van de leg. Hij was stil en helemaal in zichzelf bezig. En toen moest hij de computer nog maken ook. Toen ik vroeg of er wat met hem was, zei hij : " Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel. "

Dus ik denk dat onze mannen er onbewust meer mee bezig zijn dan wij denken. Kunnen zij het helpen dat zij dan gelijk in lompe boeren veranderen als ze over hun gevoel moeten praten, of het moeten uiten ????? Ze kunnen het misschien niet helpen maar ze kunnen toch wel een beetje meer rekening houden met ons ?????

Als mijn mannetje weer eens een tactische opmerking heeft en ik reageer daar volgens hem te fel op, dan zeg ik tegen hem : " Wat denk je dat ik nu voel dan ??? Al die hormonen die door mijn lichaam razen, ik probeer ze onder controle te houden hoor !!!! Alleen het is niet altijd even makkelijk !!!! " Dat zet hem vaak wel weer met z'n beide benen op de grond, gelukkig.

Ik denk dat het iedereen wel bekend voor komt. Ik ga nu proberen een poging te wagen om boodschappen te gaan halen. Tot straks !!!

Veel liefs Biaggi

Mijn man is ook zo, maar misschien is het ook maar goed dat mannen er anders (=niet minder verheugd) mee omgaan. Als ik een dip heb, omdat het niet gelukt is, weet hij me wel weer in te zien dat het allemaal wel goed komt. Alles heeft immers een reden geloven wij. Laatst vertelde hij mij ook dat hij op de kalender al had zitten uitrekenen wanneer HET eventueel geboren zou worden als het zo zou mogen zijn. Nou, zie je... ze zijn er echt wel mee bezig hoor. Wij worden er alleen met elk hormoontje, pijntje, gevoel etc. aan herinnerd.

Ik dacht dat ik de nuchterste man op aarde had!!!!

Soms kan ik echt even zwijmelen en zeuren dat het al zo lang duurt. Dat zegt hij dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en dat ik vanzelf wel een keer zwanger wordt!!!! Dat hij zo nuchter kan zijn soms snap ik dat niet. Hij vind kinderen helemaal geweldig en op een of andere manier komen zo ook altijd op hem af. En nu we zelf een kinderwens hebben gaat hij er zo kalm mee om. Hij doet er alles aan daar ligt het niet aan hij wil ook niets liever. Maar op een of andere manier gaan ze er zo makkelijk mee om.

Het is wel fijn als ik even in een dipje zit of weer ongi ben geworden dat hij met die nuchtere kijk me wel weer heel veel moed geeft en me er helemaal uit kan praten. Dus die nuchterheid doet me ook wel weer heel goed.

Fijn dat we dan onze ei hier ook kwijt kunnen vind je niet?

Kussies Bibi

Nou, de mijne is echt NIET zo!!!
Hij wil ook heel graag een kindje en is elke maand nog wel erger teleurgesteld dan ik en moet dan ook weleens een traantje wegpinken!
Ook hij is er vaak mee bezig.
Elke dag hebben we het hier ook wel over.
En hij begon uit zichzelf er ook over dat hij ouderschapsverlof op wil nemen, mocht het ooit zo ver zijn.
Ik vind zelf dat ik wel in mijn handjes mag knijpen met zo'n vent.

Haha, mijn Mike is net zo ongeduldig als ik, en heeft het er constant over. Soms vraagt hij weleens 'Wanneer ben je nou zwanger!'
Hij wordt ook ontzettend *je weet wel* van het idee mij zwanger te maken. Typisch de natuur hè, en dat is fantastisch.
We zijn pas 2 weken bezig en er gaat geen dag voorbij of we hebben het erover....

De meeste mannen van mijn vriendinnen zijn heel nuchter en wachten wel af. Maar man wil nog liever een kind dan ik, bij wijze van. Hij wil zo graag en is ook elke maand teleurgesteld als het niet gelukt is, erg lief.

Terug
Bovenaan