Mannen!!!!

Even voor de anoniem die mij naief vind over het onderwerp mannen een stukje terug wie denk jij dat je bent dan om zo te reageren ? Je weet niet eens het probleem van mijn vriend en zoontje , hij heeft nooit een andee vader gehad en het is dan heel moeilijk dat er een man in zijn leven komt en dat dat problemen geeft. Maar op dit moment is het voor mij moeilijk omdat ik zwanger ben en wat betreft mijn vriend vind het vreselijk dat ie niks voelt enz.... en wil de meiden die hier op gereageerd hebben bedanken voor je reactie en ik hoop dat het goed komt. Maar dat de anoniem zo reageerde dat ik niet zielig moet doen en naief ben vind ik een beetje veer gaan . Je bent zelf een domme muts die er niks van begrijpt.
Groetjes Petra
 
niets van aantrekken van dat soort reacties hoor! ik hoop voor je dat je man straks stapelgek is op zijn kindje, en ik weet zeker dat dat zo is.....

gr sandra
 
Sja en door zo'n zelfde bericht terug te plaatsen ben je even verkeerd bezig als de anoniem waarover je op reageert. Lees toch over die onzin heen en trek het je niet zo aan. Door zulke berichten te plaatsen trigger je de boel alleen maar. En.. anoniem lacht waarschijnlijk in zijn vuistje.

Kop op. Fijne zwangerschap!

Groetjes, Floor.
 
Wat Floor al aangeeft is dat je nu hetzelfde doet en dit is wel naief en zielig.Ik heb net even je verhaal gelezen en je praat ook wel erg negatief over je vriend.Dit lokt ook reactie's uit. Als je niet tegen sommige kritiek kunt, dan is deze site niet voor jou bestemd en anders je niets van deze reactie's aantrekken als je er niet tegen kunt.

Groetjes Demi
 
zonder mannen zaten we nu niet op dit forum!!
maar snap wel wat je bedoeld hoor. al heb ik hier geen last van.
ik hoop dat alles goed komt voor je!

groetjes...
 
Mijn man toonde tijdens mijn eerste zwangerschap ook weinig interesse in 'onze buik' Dat was soms voor mij best even slikken, je wilt zo graag dingen delen. Hij hield zich echt wél bezig met de praktische kanten, de babykamer, het kindvriendelijker maken van ons huis enz enz. Na de geboorte van ons zoontje is hij de wereld te rijk. Ik denk zelf dat een zwangerschap voor mannen soms wat onwerkelijk is zij voelen niet wat jij voelt, hebben niet het idee van contact leggen enzo. Voor hen wordt het pas werkelijkheid als het kindje er is, dan is het tastbaar. Als ik terugdenk aan het moment dat mijn man onze zoon voor het eerst in zijn armen hield schiet ik nog vol, zoveel liefde. En nu ik zwanger ben van de tweede weet hij ook beter wat hem te wachten staat echter houden de praktische kanten hem nog steeds het meeste bezig!
 
Terug
Bovenaan