Mannen

Hallo meiden!
Ik vraag me af of jullie vriendjes/mannen ook zo druk bezig zijn met "het weer zwanger worden."
Miischien wel bekend, maar ik heb een paar weken geleden een mk gehad. Het kindje was niet gepland, maar absoluut wel gewenst. Ik hoop heel graag weer zsm zwanger te worden. Mijn vriend zal dat ook leuk vinden maar we hebben het er niet echt over...
Ik was daar even benieuwd naar.

Iedereen succes!
Groetjes Set

Hoi Set,
Mijn vriend (aanstaande) en ik hebben het er wel veel over gehad en hebben dat nu nog steeds , hij vind het eigenlijk alleen belangrijk wat ik vind , wil en voel, als ik er klaar voor zou zijn, moest ik het maar zeggen, we zouden het op mijn tempo doen,alleen heb ik veel getwijfeld, en door er over te praten, hebben we (ik) toch besloten om er weer voor te gaan.
We hebben geen haast (ahum, nu we er weer voor gaan heb ik eigenlijk alleen nog maar meer haast), en we proberen alles maar gewoon op ons te laten afkomen, ik denk zelf dat als je lichaam er weer klaar voor is je weer zwanger word, nou ja dat hoop ik dan, en we gaan ondanks de angst er toch proberen er van te genieten.
We hebben elkaar, dat is het belangrijkste,en we gaan binnenkort trouwen, en we zien wel wat de toekomst ons brengt!Klinkt alleen wel makkelijker dan het is hoor, en vooral nu mijn nod er weer aankomt,beginnen de spanningen weer aardig op te lopen, mijn vriend is de rust zelve en heeft zo iets van we zien het wel,zou heel fijn zijn maar anders proberen we het weer opnieuw, en ik wil eigenlijk niets liever dan dat het zo is, dat versterkt met de dag eigenlijk.
Liefs knuffelbeertje

Hallo knuffelbeertje!
Wel fijn dat jullie er zoveel over praten. Misschien komt het bij ons omdat het niet gepland was en we nu (allebei) zoiets hebben van: het komt zoals het komt.. Alleen heb ik denk ik nu veel sterker: het liefst zsm!!!!! ha ha
Jullie heel veel succes en geniet van je bruiloft!!!
Liefs Set

Hoi Set,
Wij praten er veel over en zijn er veel mee bezig,soms na de eisprong even niet dan hebben we even een weekje zo ons eigen wereldje laat ik maar zeggen want tja dan komt de vraag weer:zou het wel of zou het niet zo zijn?
Ik denk dat mijn vriend degene is die de sterkste is hierin,hij is er in ieder geval gelukkig altijd voor me als ik weer eens ongi ben geworden en er toch weer even een traantje wordt gelaten.
We hebben samen al veel meegemaakt en zijn nu ooka alweer dik 2 jaar bezig dus ja dan groei je steeds verder naar elkaar toe denk ik.Toen ik 3mnd geleden een miskraam kreeg was hij helemaal kapot en ik vrij nuchter en waren de rollen andersom.
We gaan nu eerst vannavond eens lekker 2 weekjes op vakantie en genieten van elkaar,lekker alle tijd voor elkaar hebben,onze zoon (12)neemt een vriendje mee dus die gaan ook lekker hun gangetje.
Groetjes en liefs

Terug
Bovenaan