MANNEN!!!

A

Anoniem

Guest
Even een ander soort 'klaagtopic'.....
Hier kunnen we onze irritaties aan onze mannen   neertypen om het even van je af te hebben getypt....

Wij hebben een eigen bedrijf en de zorg voor Tyche komt vooral op mij neer. Behalve als ik het manlief VRAAG grrrr (frustratie 1)

Van de week zat ik er door Tyche's slechte slaap helemaal doorheen en ook moesten er gymspullen voor de oudste 2 gekocht worden. Ik vroeg manlief een kwartier eerder thuis te zijn zodat hij bij Tyche kon blijven en ik met de oudste 2 kon gaan shoppen. Dit had hij namelijk gezegd toen ik er zo doorheen zat... bel me dan.. dan kom ik toch iets eerder naar huis.... nou je raad het al.. ik kon met Tyche erbij gaan shoppen bah! Deze ruzie is inmiddels opgelost..(frustratie 2)

Net komt ie naar huis, moet ie vanavond nog een paar uur doorwerken. Dus ik zit vanavond weer alleen met Tyche. Ze moet in bad wat ze niet leuk vind ( en dat is zacht uitgedrukt)  en waar een paar extra handen wel van pas zouden komen en ze slaapt niet goed. Ik ben pissig geworden dus nu komt ie een beetje op tijd naar huis... Maar waarom moet ik dan eerst boos worden??? (frustratie 3)

... Wat heeft het dan voor nut gehad dat ik zeg dat ik er doorheen zit! Moet ik eerst helemaal instorten voordat ie het snapt??

Ik snap ook wel dat ie het druk heeft maar ik heb hem al werk uit handen genomen en alle zware boodschappen voor Tyche's verjaardag alleen gedaan. Terwijl we dat met zn twee-en zouden doen.

Zo nu ben ik klaar met klagen!!
Ik zorg dat het eten klaar staat om de tijd dat hij gezegd heeft thuis te zijn. Is ie er dan niet ... dan is het koud!! En geloof me .. koude kip tandoori is niet lekker. Moet alleen even de magnetron saboteren haha

Groetjes Kirsten

Oh oh meis, als je al over sabotage van de magnetron begint...

Ppfff ik heb bewondering voor je hoor met 3 kids! En balen dat je hubbie blijkbaar niet goed genoeg doorheeft hoe jij in je velletje zit...

Veel sterkte, vind het een goed topic, heb alleen op dit moment geen toevoegingen!

Liefs Jenneke mv Ivar

haha, hier is de mannenreactie vaak: Jij bent daar zo goed in, dus regel jij het maar, dan is het sneller geregeld!
Nou daar moet ik het dan mee doen; dit slaat dan bijvoorbeeld op:
- Regelen verjaardag Tessa, (taart, uitnodiging, welke dag we het vieren, boodschappenlijst, kadootjes)
- vakanties
- vakantie inpaklijst en zorgen dat we 24 augustus met een volle kofferbak vertrekken
- zwemtas inpakken zonder dat hij iets vergeet
- afspraken maken / verzetten

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MANNEN!!! Gisteravond hadden we woorden (ging weer nergens over natuurlijk, as usual...). Probeer ik uit te leggen WAAROM ik iets op een bepaalde manier graag zou willen, zegt ie: "Ik weet wel dat je je gelijk wilt doordrammen, maar dat lukt je deze keer mooi niet!". Wat was ik boos zeg!!! Later heeft ie zijn excuses wel aangeboden, maar ik kon z'n kop er wel afbijten! GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Ha, lucht toch op!

Groetjes, MvIlse

Ok, nu kan ik de mijne wel ff de nek omdraaien

Vorig jaar heb ik een fiets van hem gekregen voor mijn verjaardag, met kinderzitje. Toen het zover was ging ik proberen erop te fietsen, en oh man wat is dat lastig. Ik ben stevig en onhandig, dus probeer er dan maar eens tussen te komen...

Uiteindelijk zadel op laagste stand gezet waardoor ik net met mijn tenen bij de grond kon en zo dus wel kon fietsen (even oefenen met opstappen maar het ging).

Nu las ik hier op het forum iets over een zadelpen die je zadel wat naar achteren kan verplaatsen, zodat je meer ruimte krijgt. Ik praat wel vaker over een moederfiets en dit liet ik ook gewoon ff vallen, en hubbie besloot er een te bestellen, hartstikke lief natuurlijk!

Heeft de fietsenmaker m er vanavond opgezet, maar ik pas nog steeds niet tussen het zadel en zitje (met opstappen dan)... Op zich nog niet erg, maar de andere pen zorgt er helaas ook voor dat het zadel weer een stukje hoger staat, waardoor ik dus echt nauwelijks met mijn voeten bij de grond kan. Dus ik baal als een stekker, hij ook, dat kan ik zien, en dat begint ie te zeuren dat ik niet handig ben en dat het onwil is en bla bla bla. Nou sorry hoor, maar dan heb ik het echt ff gehad!!!!!!

Anyway: hij wilde ook geen extra fiets in de schuur (pardon is ook mijn schuur) dus ik moest nu maar die k*t moederfiets gaan kopen

We zouden lekker filmpje gaan kijken, maar ja hij is weer boos naar boven vetrokken omdat ik chagrijnig op de bank zat...

Zielig ben ik he??!!!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan