Mannen!!!

Kom ik vanmorgen bij de benzinepomp in ons dorp, zegt de jongen achter de kassa:
Is ie er nou nog niet uit???
Grrrrrrrrrrrrrrrrr
Ze is er al bijna 11 weken uit! zeg ik terug.. Waarop hij weer antwoord: ja maar dat blijft naderhand natuurlijk nog   hangen he?! Maar een paar maanden sportschool en t is er zo weer af...
Ik kon hem wel de grond in stampen. Nog een kilo of 3 en ik zit weer op mn oude gewicht..

Daarna reed ik door naar de supermarkt waar ik Tessa met maxi cosi in t winkelwagentje had gezet.. Komt mijn oude buurman aan die ik jaren niet heb gezien zegt ie: En wat is t?
Tessa heeft een wit broekje met daarop roze bloemetjes aan en een truitje waarop staat Sweet Girl. Volgens mij is het dan toch overduidelijk dat het om een meisje gaat toch??
Zijn (sommige) mannen nou echt zo dom??  
Zo ik ben mn ei weer kwijt..
Groetjes Carla

haha.... Tja mannen... Ik zou me niet ingehouden hebben bij die jongen bij het tankstation. Had mooie beelden opgeleverd op de beveiligingscamera's . Wat een ...

Groetjes Ilona

Hahaha jouw dag is weer goed begonnen.

Tja mannen, ik geloof dat er maar enkele uitgezonderde exemplaren bestaan die niet zo bot kunnen reageren.

Trek het je maar niet aan. Ze kijken nu eenmaal niet verder dan hun neus lang is.

groetjes irene

Jeetje.....

Wat een botte l*l zeg bij het benzinestation! Zo eentje zou je toch.....

Ach en die andere man.... mannen zien dat soort dingen gewoon echt niet! Ik heb zelf hier thuis ook zo'n man die zoiets zou kunnen zeggen..... Die kijkt echt niet naar de kleertjes van een baby!

Maar die andere..... pffffft wat een eikel!

Groetjes  Sandra

Ja, sommige mannen... inderdaad. Maar vrouwen kunnen er ook wat van hoor! Laatst iemand die steeds 'hij' tegen Suze bleef zeggen, en dat terwijl ze een roze t-shirtje, roze sokjes en een witte bandana met kanten randjes aanhad! Pffff.

Bij de H&M kwam ik een  vrouw tegen die ik vaag ken via mijn werk. Ik stond bij de babykleertjes te kijken en ze riep keihard 'ooooh, je bent zwanger!' En wees naar  mijn buik. Tja... ze schaamde zich waarschijnlijk kapot toen het niet zo bleek te zijn.

ps... schattige banner he!

Jaja die mannen kunnen soms van die ongelovelijke boeren zijn....grrrr!!! Mijn vader zegt standaart hij en hem tegen mijn meisje...maar goed hij heeft ook twee kleinzoons en daar kan ik dan nog wel mee leven.
Tijdens mijn zwangerschap had ik ook last van mannen met stomme opmerkingen. Zoals mijn oom die zei dat ik toch wel flink groeide en dat ook mijn achterkant goed mee deed. En dat op een verjaardag in een volle huiskamer op een geluidsniveau dat iedereen het kon horen!! Ik kon wel door de grond. Hebben die mannen nou echt niet in de gaten dat ze soms beter hun mond kunnen houden??? ik zal ze wel nooit snappen haha

Groetjes Monique

Mannen en tactisch dat gaat volgens mij vaak niet samen hihihi
Zeker van die verkeerde opmerkingen als je zwanger bent.... grrrr met al die hormonen dan kan je  toch al  minder hebben.
We zullen maar gewoon zeggen, links erin en rechs er weer uit hihihi

groetjes Sonja

ow dat probleem hebben niet alleen mannen. hahaha,
laatst nog een vrouw die tegen me zei, aahh wat een lief jochie, hoe heet ie?
voor de duidelijkheid, alana had roze sokjes, roze broek en roze truitje.
daar stond ook sweet girl op. en dat was duidelijk leesbaar.
ik merk dat ik vrij vaak de opmerking krijg of het een jongetje is.
mensen, vraag dan gewoon wat het is zonder gelijk met een jongetje op de proppen te komen.
als ik een kindje zie en ik weet niet duidelijk wat het geslacht is dan vraag ik dat gewoon.
nooit problemen mee gehad.
ach, jongetjes dragen ook roze he zeggen ze als ik vertel dat het toch echt een meisje is.
of nog erger. goh meen je dat nou echt? ja! alsof ik niet zeker weet dat mijn dochter toch echt een meisje is.
zou ik daaraan gaan twijfelen dan?
zo, dat is er ook weer uit hahahaha.

groetjes Miranda

Terug
Bovenaan