mannen

A

Anoniem

Guest
Hallo

Wat zouden jullie doen als je er achter kwam dat je man na zo'n sex sms lijn smst ?
Ik weet het niet. Kwam er bij toeval achter.Moet ik er wat van zeggen of juist niet ?
Waarom doet hij dat?
Voel me behoorlijk shit.
P_R

Hi

Ik zou heel erg kwaad op hem worden!
Heb je hem al verteld dat je ervan af weet? Doen!
Wat heeft hij er nou aan?   Confronteer hem ermee wat jullie zoon/dochter er van zou vinden als die zou weten dat zijn papa dat doet!

Succes,

Groetjes Patty

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik zou me verschrikkelijk kl*te, k*t, sh*t voelen. Ik zou hem het liefst aanvliegen en de telefoon in zn gezicht stukslaan. Maar dat zou ik natuurlijk nooit echt doen, want als puntje bij paaltje komt zou ik gewoon superonzeker worden over waarom hij dat doet.  Ik zou heel verdrietig zijn en hem erop zillen aanspreken maar dat niet durven. Maar ik denk dat je dat toch moet doen. Hem duidelijk maken dat hij je heel veel pijn doet hiermee. En tja, dan hangt het van zijn reactie af hoe het verder gaat.

sterkte meid!

ik snap je vraag ook niet helemaal: wat gebeurt er dan als je een sms stuurt naar zo'n lijn? Ik heb echt geen idee namelijk.

Als hij dan alleen geile sms terug krijgt op z'n telefoon zou ik dat niet erg vinden. Ik zou hem er dan wel op aanspreken en vragen of hij het niet nog veel leuker zou vinden als ik hem dat soort sms-jes zou sturen.

Of is het afspraakjes maken? Dan wordt het wel een heel ander verhaal vind ik.

Je kiest voor elkaar of niet, misschien ben ik hier erg radicaal in.
Maar ik vind dit gewoon vreemdgaan... dan wel niet lichamelijk, maar zeker wel geestelijk.

Ligt er ook aan wat voor relatie je hebt...
Maar in onze relatie zijn hier duidelijke afspraken over.

Je houd van elkaar, en je wilt elkaar toch geen pijn doen.
Je hebt voor elkaar gekozen.

Ik kan hier zo slecht tegen.

Ik zou hem er op aanspreken, direct...
Jij voelt je nu shit, jij zit er mee, gewoon zeggen! Jij piekerd je nu gek, jij lijd er onder, dus je kindje ook.

Kies voor jezelf, vraag gewoon waar hij mee bezig is...

Hoi hoi,

Echt heel vervelend voor je. Ik zou hem er inderdaad gewoon op aanspreken. Op een rustige manier, zodat ie zich niet direct aangevallen voelt. Dan kan jij ook het best uitleggen hoe jij je eronder voelt. Anders komt de boodschap niet aan denk ik.

Daarbij kan je m voor de voeten gooien dat het mannen zijn die de smsjes terug sturen. Een vriend van ons heeft in die business gezeten en vertelde dat er geen vrouw is die dat werk doet. Allemaal zo nep als t maar wezen kan dus.

Heel veel succes met je verhaal en voel je er niet onzeker over, bij mannen is dit niet iets persoonlijks. Hij doet dit niet om jou te kwetsen. Maar het gebeurt natuurlijk wel. Probeer het bespreekbaar te maken.

Sterkte!

groetjes

Terug
Bovenaan